• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Quinsy Gario

007jelmer

Griffioen
Ieder helderdenkende Nederlander kent hem wel. Quinsy Gario. Iemand met aandachttekort die graag aangifte doet en BN'ers uitmaakt voor fascisten. Verder harkt hij heel graag uw belastinggeld binnen. Een man met een zieke geest, een zieke lach. Een lafaard, noem het maar op. Ik ben eens benieuwt wat jullie van deze graaipiet (doe maar aangifte) vinden?

E: Quinsy is iemand die als doel nastreeft om samenlevingen te ontwrichten, kinderen aan het janken te maken en natuurlijke de oude vertrouwde zwarte knecht van Sinterklaas om zeep helpen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser24457

Gast
Ze zeggen wel eens dat mannen nooit volwassen worden, voor hem gaat dat zeker op.
Lekker huilie huilie doen en vervolgens geld binnenharken bah
 

DeletedUser12440

Gast
Hij heeft ook het recht om ze mening te uiten toch net als iedereen in ons 'vrije' land.
En iedereen die gratis geld kan krijgen of minder hoeft te betalen probeert hier gebruik van te maken.
 

DeletedUser24449

Gast
Tja, hij heeft persoonlijk wel een punt. Of anderen het ermee eens zijn is dan iets heel anders.
Als hij vind dat hij beledigd wordt door het begrip "zwarte piet" dan kan en mag hij dat vinden.
Dat daar hele rechtszaken over moeten worden gevoerd is wat mij betreft wel beetje overdreven.
Zo hebben we dat ooit met elkaar afgesproken toen we de grondwet van ons landje maakten.

Quinsy komt van een eiland (Curaçao) waar wij Nederlanders vroeger de grote baas waren.
Zijn verre voorouders moesten waarschijnlijk in onze naam op akkertjes in de hete zon werken.
Toen waren er nog geen landbouwmachines, maar wel wapens in handen van de rijke bazen daar.
Ik begrijp zijn idee wel als hij daaruit opmaakt dat hij zich nu af moet reageren op Nederlandse tradities.
 
Tja, hij heeft persoonlijk wel een punt. Of anderen het ermee eens zijn is dan iets heel anders.
Als hij vind dat hij beledigd wordt door het begrip "zwarte piet" dan kan en mag hij dat vinden.
Dat daar hele rechtszaken over moeten worden gevoerd is wat mij betreft wel beetje overdreven.
Zo hebben we dat ooit met elkaar afgesproken toen we de grondwet van ons landje maakten.

Quinsy komt van een eiland (Curaçao) waar wij Nederlanders vroeger de grote baas waren.
Zijn verre voorouders moesten waarschijnlijk in onze naam op akkertjes in de hete zon werken.
Toen waren er nog geen landbouwmachines, maar wel wapens in handen van de rijke bazen daar.
Ik begrijp zijn idee wel als hij daaruit opmaakt dat hij zich nu af moet reageren op Nederlandse tradities.

Onze verre voorouders ja, daar hebben wij niks mee te maken.
 

DeletedUser24788

Gast
Hij heeft ook het recht om ze mening te uiten toch net als iedereen in ons 'vrije' land.
En iedereen die gratis geld kan krijgen of minder hoeft te betalen probeert hier gebruik van te maken.

Waarom draag jij de vlag van een land dat niet erkend word? Beetje rebels niet?
 

Gollum Returns

Manticore
Waarom draag jij de vlag van een land dat niet erkend word? Beetje rebels niet?

Omdat we in nederland leven, en iedereen dus het recht heeft van vrije meningsuiting. En ik denk zelf ook wel eens dat het tijd wordt dat de palestijnen een erkende staat krijgen, maar dat is een andere discussie dan deze.

OT: Ach ja, het is en blijft een zeurpiet en een uitvreter. Deporteren naar een onbewoond eiland. Hij snapt niet dat ie ook het recht heeft om te emigreren naar een ander land als het hem allemaal niet aanstaat.
 
Bovenaan