• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

recept dubbel?

DeletedUser30696

Gast
Meerder spelers in mijn aliantie kregen opeens de recepten van de kip verdubbeld... bv 1800 ipv 900 aan mytische wezens.

hoe krijg je dit?
 

DeletedUser29138

Gast
Dit kan je bekomen door het gebruiken van de held "Democritus". Wanneer je een spreuk inzet in een stad waar Democritus aanwezig is als held heeft hij X aantal percent (X afhankelijk van zijn level) kans om de duur van een spreuk te verdubbelen.
 

DeletedUser30696

Gast
ja het aantal troepen van kip recepten was opeens verdubbeld. Hoe ligt dat aan het punten aantal dan?
 

DeletedUser22184

Gast
Afhankelijk van je aantal punten kan je betere recepten krijgen die meer eenheden per uur geven. Bv. als je tussen 50.000 en 250.000 punten bent krijg je 12 griffioenen per uur; eens je meer dan 250.000 punten bent krijg je er 16.
 

DeletedUser30696

Gast
ok, dus als ik in komende 6 dagen genoeg groei krijg ik misschien dubbel? zou vet zijn.
 

Diddi Magmotar

Griffioen
Vanaf 50k is het 18 per uur en vanaf 250k is het 24 per uur, Er zit nog ergens een overgang tussen 6-12 maar ik weet niet precies hoeveel punten het was.
 

DeletedUser29138

Gast
Er is inderdaad een duidelijk verschil tussen de hoeveelheid eenheden per uur en de duur van een spreuk.

Het aantal eenheden per uur wordt enkel door jouw puntenaantal beïnvloed, de verschillende levels kan je hier vinden. De limieten zijn identiek aan die voor eilandoprachten.

De duur hangt af van hoe sterk de beloning is die je krijgt. Hierop kan je dan nog een poging wagen met democritus om de duur te verdubbelen.
 
Bovenaan