• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie reclames

DeletedUser18844

Gast
ben ik de enige die last heeft van alle reclames bijvoorbeeld deze:hier, als je erop klikt ga je naar zon nep win site echt vervelend:(

Postpermissies
Je mag nieuwe discussies openen <-----------hier reclame!
Je mag berichten plaatsen
Je mag geen bijlagen toevoegen
Je mag je berichten bewerken
 

DeletedUser

Gast
Bedoel je reclames op dit forum? Die zie ik niet hoor :O

Ik zie eigenlijk sowieso geen reclames, dusja.
 

DeletedUser

Gast
Ziet er naar uit dat je een adware virus hebt opgelopen. Deze krengen maken random links aan naar allerlei reclame sites. Scan je pc dus even met een up-to-date virus scanner en het zou dan verholpen moeten zijn.
 

DeletedUser

Gast
ik heb hetzelfde probleem, proefperiode van mij virus scanner is afgelopen. en moet eigenlijk een nieuwe op maar die moet je dan kopen (doe ik niet dus)

ik heb wel eens ergens gelezen dat 2 virusscanners niet bij elkaar mogen omdat ze elkaar dan tegenwerken.
kan ik nu de oude is verlopen gewoon een nieuwe erop zetten?
 

DeletedUser

Gast
ik heb hetzelfde probleem, proefperiode van mij virus scanner is afgelopen. en moet eigenlijk een nieuwe op maar die moet je dan kopen (doe ik niet dus)

ik heb wel eens ergens gelezen dat 2 virusscanners niet bij elkaar mogen omdat ze elkaar dan tegenwerken.
kan ik nu de oude is verlopen gewoon een nieuwe erop zetten?

Klopt, je moet geen twee actieve virus scanners naast elkaar laten lopen want dit levert inderdaad vaak problemen op. Het beste wat je kan doen is de oude scanner te verwijderen en vervolgens een nieuwe te installeren. Een goede gratis virus scanner is AVG Free.
 

DeletedUser

Gast
AVG werkt goed. maar als je al virussen hebt kan je beter een format C uitvoeren en dan idd avg instaleren. Die werkt schitterend. 2 virusscanners samen zou je idd denken dat dit beter is maar dat is dus niet zo. Het eene programma bekijkt het andere als een virus (omdat dat programma in je bestanden ligt te snuffelen) en daarom heffen ze elkaar op.
 

DeletedUser6663

Gast
Of zet er gewoon Addblocker op als je er zoveel last van hebt.... Alle reclames zullen dan verdwijnen, met uitzondering van het addvirus natuurlijk maar je moet gewoon een goeie scanner hebben!
 

DeletedUser

Gast
ik ga er eens naar kijken, bedankt iig ;)

Idd, twee antivirussen zorgen voor problemen.. Heb het zelf gehad :p
Als je windows hebt, moet je naar 'configuratiescherm', dan 'programmas', dan 'programma's en conderdelen', en dan moet je de naam van je antivirus eens opzoeken in het balkje rechtsboven, twee keer erop klikken, en dan gaat het verwijderproces van start gaan. :)
Dan pas kun/mag je de nieuwe antivirus installeren! :)
Zo krijg je geen problemen ;)

En persoonlijk gebruik ik Avast Free Antivirus ;)
 

Noorddam

Harpij
Dit is niet direct een virus. Als je met Chrome werkt is dit heel duidelijk uit te leggen. (Enkel als je hem in het nederlands hebt!) Als hij een woord vind zoals bv prijs (dit zal waarschijnlijk bij jouw nu ook gelinkt zijn) dan zal hij je doorsturen naar google/prijs.
Edit: Als ik met Chrome werk is prijs blijkbaar niet meer onderstreept :s mijn handtekening wel (het woordje Best game) ook grepolis van grepolis times is onderstreept. Het kan hier aan liggen. Maar weet het niet zeker.
Het kan ook een virus zijn. Want ik heb zelf deze functie gedownload. Soms handig als ik iets wil opzoeken. Misschien dat het bij jouw anders is, want de door jouw aangewezen woorden sturen mij nergens heen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16395

Gast
Dit is niet direct een virus. Als je met Chrome werkt is dit heel duidelijk uit te leggen. (Enkel als je hem in het nederlands hebt!) Als hij een woord vind zoals bv prijs (dit zal waarschijnlijk bij jouw nu ook gelinkt zijn) dan zal hij je doorsturen naar google/prijs.
Edit: Als ik met Chrome werk is prijs blijkbaar niet meer onderstreept :s mijn handtekening wel (het woordje Best game) ook grepolis van grepolis times is onderstreept. Het kan hier aan liggen. Maar weet het niet zeker.
Het kan ook een virus zijn. Want ik heb zelf deze functie gedownload. Soms handig als ik iets wil opzoeken. Misschien dat het bij jouw anders is, want de door jouw aangewezen woorden sturen mij nergens heen.

Ik gebruik ook Google Chrome maar ik heb daar toch echt geen last van kan je anders een print screen ofzo maken hoe dat er dan uit zou moeten zien?
 

DeletedUser15574

Gast
ikzelf denk dat het gewoon links zijn naar websites waar ze spullen verkopen
en dat je elke keer als je internet(GC of wat dan ook) opstart het dan weer nieuwe woorden zijn
 

DeletedUser

Gast
als ik het goed begrijp heeft hij zoiets (oa. screentje voor degene die dit niet hebben):

2efnjgp.png
 

DeletedUser15415

Gast
als ik het goed begrijp heeft hij zoiets (oa. screentje voor degene die dit niet hebben):

2efnjgp.png

Ja dat heb ik ook alleen. Heeft mijn vader een hele goeie virusscanner erop gezet en verwijderd elke virus.Ik heb de oude virusscanner verwijderd/ inactieg gezet. Is het niet van die cookies?
 
Bovenaan