• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

rellen Egypte

DeletedUser

Gast
Heb op het nieuws gezien over de rellen in Egypte.
Ik vond het maar bang voor de spelers die moesten rennen voor hun leven.
Zag wel een paar moedige mannen de relschoppers de weg versperren , maar die zullen waarschijnlijk gedood zijn.
Terwijl 10 meter ernaast de politie stond die niets deed.
Wat vind jij hiervan?
 

DeletedUser

Gast
voetbal zuigt al zwaar, en dat ze er dan ook nog eens voor
gaan rellen.. stomme egyptians
 

DeletedUser

Gast
voetbal zuigt al zwaar, en dat ze er dan ook nog eens voor
gaan rellen.. stomme egyptians

helemaal gelijk
in nl hebben we ook voetbal rellen maar daar is het zwaar uit de hand gelopen en het heeft daar het protest weer helemaal aan gewakkerd dus daar kunnen we nog wel wat als in libië verwachten
 

DeletedUser

Gast
zoals ik heb gehoord: de voetbalploeg die is begonnen met vechten staat aan de kant van Moebarak en de andere ploeg is tegen Moebarak.
Het gevecht zou daar over gegaan zijn , en volgens mij heeft de politie niet ingegreoen omdat Moebarak macht over hen heeft??
 

DeletedUser

Gast
zoals ik heb gehoord: de voetbalploeg die is begonnen met vechten staat aan de kant van Moebarak en de andere ploeg is tegen Moebarak.
Het gevecht zou daar over gegaan zijn , en volgens mij heeft de politie niet ingegreoen omdat Moebarak macht over hen heeft??

Er zijn verschillende verhalen, maar het begon met een voetbalwedstrijd die door de ene ploeg werd gewonnen. De supporters van de winnende club vielen toen uit het niets aan en de politie deed niks.
Waarom ze dit deden is niet zeker. Ze denken aan een politiek conflict, maar het kan ook een clubruzie zijn.
 
Bovenaan