• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

reservering van nieuwe stad hapert

DeletedUser30007

Gast
Ik heb (en niet als enige) gemerkt dat als je een lopende verovering hebt, je geen + 1 reservering kan doen. Dus als er bijv staat: 26(+1)/27 en de instelling van de ally is aantal slotjes + 1 (of 2), kun je geen stad reserveren.
Ik speel op Mochlos.
Kan dit gefixt worden?
 

DeletedUser29138

Gast
Een alliantieleider kan dit aanpassen in de reservatie instellingen van de alliantie. De duur van een reservatie kan aangepast worden en ook hoeveel steden een speler meer kan reserveren dan dat hij/zij cultuurlevels heeft. Dit is dus geen bug maar kan gewoonweg door de alliantieleider gekozen worden.
 

DeletedUser30007

Gast
Dat klopt niet, in onze alliantie kun je aantal slotjes - gaande veroveringen + 1 reserveren. En zoals ik al zei ik ben niet de enige die ondanks een vrijslotje niet kon reserveren.
 

DeletedUser29138

Gast
Dat klopt niet, in onze alliantie kun je aantal slotjes - gaande veroveringen + 1 reserveren. En zoals ik al zei ik ben niet de enige die ondanks een vrijslotje niet kon reserveren.

In dit geval zullen we dit nakijken. Alvast bedankt voor het melden.
 

DeletedUser22184

Gast
Bij ons in de alliantie hebben verschillende spelers deze bug ook al ondervonden (Olynthus). Als er iemand bv 3 vrije cultuurlevels heeft en hij heeft 2 kolo's liggen, kan die niet een 4de stad reserveren omdat zijn aantal 'vrije' sloten (degene die nog overblijven na de verovering) te laag is.
 
Bovenaan