• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gameplay Reset tegen gaan

Reset regels worden aangepast.
Als je boven 10 steden reset aan zet ben je nog 72 uur aanvalbaar voordat je spook bent.
Als je meer dan 20 steden hebt is reset geblokkeerd.

hier ben ik ook tegen ik vindeen speler die de sjaak is in een gebied tew liggen met veel goudspelers of sterke allys waartegen die bijns kansloos is ten alle tijden het recht moet hebben om te kunnen resetten ook ,voor spelers die willen stoppen om op die manier rood tegen te gaan en eigen ally de steden te gunnen zo zou het ook in rl gaan

Als je irl erbij wilt betrekken zouden we naar belegering moeten kijken gezien die manier van veroveren het meest "realistisch" is. Als een tegenstander da je land bezet en je heft je eigen land op is het volgens mij van de bezetter en niet van het vriendje van het veroverde land. Die zal het dan eerst moeten veroveren gezien de troepen van het bezettende land er al zijn. Dus die vergelijking met irl gaat niet echt op.

Hmm ligt eraan. Zolang het binnen de grenzen oorlog blijft zal je vast gelijk hebben maar zodra iedereen weer aan het werk kan en mag kiezen tussen afval van de straat rapen om te vreten tijdens de protesten of eten bij elkaar verdienen voor zijn/haar gezin zullen de meesten wel weer redelijk rap gaan werken. Zolang de rest van de omstandigheden normaal zijn. Maar goed we dwalen af van het onderwerp.

Ik vind de suggestie van Concealed wel goed. Mocht je slecht starten en met 5 steden toch elders opnieuw willen starten dan kan dat. Verder vind ik de reset blokkeren wel een goed idee zodat het geen manier is om een ma af te slaan.

Als je irl erbij wilt betrekken zouden we naar belegering moeten kijken gezien die manier van veroveren het meest "realistisch" is. Als een tegenstander da je land bezet en je heft je eigen land op is het volgens mij van de bezetter en niet van het vriendje van het veroverde land. Die zal het dan eerst moeten veroveren gezien de troepen van het bezettende land er al zijn. Dus die vergelijking met irl gaat niet echt op.
de russen verbanden letterlijk elk stukje ladnn teld dat niet als een reset ?

idee is op zich nog wel ok maar ik snap niet dat je zo iets zou voorstellen, dit idee komt er 100% zeker niet door