• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

respect

zelway

Hopliet
alhoewel dit een oorlog spel is en de bedoeling is om elkaar (om het maar bot te zeggen) uit te roeien zijn hier toch mensen die dit spel spelen met een goed moraal en zowel vriend en vijand met respect behandelen

in mijn ally secreto fraternitas heeft 1 lid in zeer korte tijd zijn beide ouders verloren en ik zelf kort geleden mijn vriendin

een rondschrijven naar onze grootste vijanden was genoeg om ons voor even met rust te laten en ons het verdriet rustig te laten verwerken

hieruit blijkt wel dat er niet alleen maar horken rond dwalen op achilles maar ook mensen met een groot hart en repect voor je vijanden

mijn dank is groot

dick

DeletedUser

Gast
Mooi om te lezen dat er in het spel plaats is voor een dergelijke uiting van respect, gelukkig bestaat de wereld niet alleen uit slechte mensen. Veel sterkte met de verwerking van dit alles.

Om af te sluiten met een toepasselijk citaat:
Be Kind; Everyone You Meet is Fighting a Hard Battle.

DeletedUser22821

Gast
ja op omega hadden we een speler die iets aan zijn hart kreeg, een paar maanden hadden wij hem dan niet aangevallen en vandaag het bericht gekregen dat hij weer gezond is en volop weer grepo kan spelen

DeletedUser

Gast
zo dat is het mooiste, je moet voor iedereen respect hebben en zeker als iemand iets dierbaars is verloren.

ik wens jou en je alliantiegenoot veel sterkte toe met het verlies

DeletedUser1528

Gast
Het is inderdaad zo dat mensen wel respect kunnen tonen , jammer genoeg soms te weinig.
Helaas zijn er spelers die er misbruik van maken om zoiets als excuus te gebruiken om niet aangevallen te worden.
De mensen die dan wel de waarheid zeggen en in een lastige privé-situatie zitten , die geloofd men op den duur niet meer.

Maar ik ben blij dat men hier het respect getoond heeft , het is een voorbeeld voor veel andere spelers (op alle werelden).

DeletedUser

Gast
heb hier eigenlijk niks te zoeken maar kwam hier toch ff toevallig langs

mijn respect voor deze spelers! en gecondoleerd!!

zo gaat het er op ithaka heel anders...

DeletedUser22296

Gast
Zo is dat. Soms zit ik ook in een diep dal in real live. Na een rondschrijven wenst iedereen, vriend en vijand me sterkte toe.
Dat steund mij in de bevestiging dat er mensen van vlees en bloed dit spelletje spelen. Het krikt me op en geeft me kracht om weer verder te gaan.
Bedankt om het respect van allen...
Nog heel veel spelpezier toegewenst...

Bovenaan