• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Ridders van Rome #24

DeletedUser21575

Gast
Ik had vorige beurt al aan moeten vallen, maar ik dacht dat hij toen meer zou verdedigen. Net dat ene puntje te kort nu :(

Was een mooi gevecht Don!
& bedankt Genade voor de mooie verhaaltjes.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik snap idd echt niet dat je niet vroeger stabte x)

Ik hoopte nog een dag langer te kunnen leven om verdediging af te dwingen met de graal. Ik hoopte dat jullie zouden denken dat ik me wel genoeg zou verdedigen, fout gedacht D:.

En tempelier, de graal was eigenlijk alle dagen voor het grijpen. Als je full-yolo all-in gaat, doe dat dan op dag 1 of 2 ;). (Ow wacht, je was inactief dag 1 en 2, zie ik nu).

Inactiviteit was trouwens schrijnend, niet dat het heel veel invloed heeft gehad, maargoed.
 

DeletedUser21575

Gast
We werkten samen, mensen die dat oprecht afspreken, stabben elkaar dan ook niet totdat ze als laatste overblijven. Het is een apart concept voor velen hier, dat snap ik :p Ik dacht dat ik vorige beurt (dag 4) meer kans had om wat kisten te pakken voor de katana (met luck) omdat ik dacht dat hij toch meer defense in zou zetten dan dat ik aanval in kon zetten. Maar dat deed hij niet, dus ik miste mijn kans. Ik wist wat zijn rol was, dus dat ik een klok had lopen. Jammer dat ik net te weinig aanval had. Maar hij heeft het goed gespeeld en een beetje luck gehad met de rol ^^ (en ik pech dat de andere kathaar voor de katholieken stierf)
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat ik weet waarom DonFrank op dag 4 minder defense inzette dan je dacht.
Gekko had twee stukken land: één direct verkregen uit het bieden en één uit een kist gehaald. Toen jullie Gekko doodden, kregen jullie dus allebei een stuk land, maar dat wisten jullie niet van elkaar. DonFrank moet hebben gedacht dat het stuk land dat hij kreeg, het stuk land was dat Gekko uit biedingen had gekregen, en moet erop hebben gegokt dat jij geen stuk land had. De verdediging die hij inzette was namelijk wel voldoende om een volle aanval van jou af te slaan in de situatie dat je geen stuk land had, maar hem wel vol aanviel.
 

DeletedUser

Gast
Hij had wel kunnen weten dat je een stuk land had door het aantal actiepunten dat Gekko op dag 3 had gebruikt na te tellen though.
 

DeletedUser20432

Gast
Ik heb oprecht niets kunnen doen dit hele spel ;d

En ik was duidelijk niet heel vertrouwt met het bieden
 

DeletedUser20542

Gast
Ik snap idd echt niet dat je niet vroeger stabte x)

Ik hoopte nog een dag langer te kunnen leven om verdediging af te dwingen met de graal. Ik hoopte dat jullie zouden denken dat ik me wel genoeg zou verdedigen, fout gedacht D:.

En tempelier, de graal was eigenlijk alle dagen voor het grijpen. Als je full-yolo all-in gaat, doe dat dan op dag 1 of 2 ;). (Ow wacht, je was inactief dag 1 en 2, zie ik nu).

Inactiviteit was trouwens schrijnend, niet dat het heel veel invloed heeft gehad, maargoed.
Gewoon inactiviteit idd :(
 

DeletedUser21356

Gast
Note to self: val meteen mensen aan in plaats van te bieden. x)
 

DeletedUser

Gast
Zat er trouwens iets achter de aanval van Rabbid op Giga op dag 1? Wist Rabbid dat Giga Kathaar was?
Zelfde met de aanval van Nissassa op Wouter op dag 1.
 

DeletedUser21575

Gast
Niet dat ik weet.
En ja Gekko, ik zag Rabbid wel braaf reageren met iedereen moet zoveel inzetten op de graal. Maar ik had de vorige 2 potjes erbij gepakt om te zien hoe iedereen het ook alweer speelt. En zag daarin duidelijk dat Rabbid elke pot zegt, iedereen inzetten waarna hij gewoon spelers aanvalt op dag 1. Dus, ik verwachte niet veel inzet wat die graal betrof :p
 

DeletedUser10470

Gast
Mooi spel. Ik was even bang dat Nissassa mij ging backstabben, maar goed, dan wist ik dat gelijk voor de volgende keer (en andersom). Nissassa had namelijk een kleinere kans om te winnen vanwege de rol. Dat Yde niet won was echt geluk: Hij had een beetje na kunnen denken dat we 'm aan gingen vallen en op basis daarvan 8 verdediging in kunnen zetten.

Ik had enkel de AP van de acties geteld die je had en had daarop de verdediging bepaald. Inderdaad dom dat ik niet had gecheckt welke items Gekko kon hebben, anders was ik nog verloren ook.

Laatste dag was een rekensommetje voor de verdediging en de rest vol op de ZmE's.

Uit welke kist had je die grendel gekregen? :)
 
Bovenaan