• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ridders van Rome #5 - Speeltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dit is toch niet te geloven zeg.
Geef ik jullie de tempelier, ga ik nog dood ook zodat jullie zien dat ik het niet zelf ben, vermoorden jullie hem niet eens?!
Jullie zijn gewoon stuk voor stuk in Genade's praatjes getrapt.

Well played, Genade. Well played.

Ik kon gewoon niet meer online komen en inzenden :x
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Dit is toch niet te geloven zeg.
Geef ik jullie de tempelier, ga ik nog dood ook zodat jullie zien dat ik het niet zelf ben, vermoorden jullie hem niet eens?!
Jullie zijn gewoon stuk voor stuk in Genade's praatjes getrapt.

Well played, Genade. Well played.

Jup ik ben in z'n praatjes getrapt jah.
 

DeletedUser19654

Gast
Over het algemeen was dit ook echt een heel waardeloos potje.
Genade was trouwens ook wel verplicht te winnen :p (hij had nog altijd gewoon naar me toe kunnen komen)

Verder nogal dom van iedereen om Genade niet te vermoorden. Dachten jullie echt dat hij de graal in zijn eentje niet zou kunnen bemachtigen. Dat is nogal naïef om te denken, want zolang er een tempelier in het spel zit dan is de graal nooit veilig. Het lijkt mij altijd handig om die direct te vermoorden, eerder dan de saraceen, want die zal nogal meer moeite moeten krijgen/hebben met verzamelaars rollen.
Verder was het zoiezo te verwachten dat er personen waren die de graal op den duur toch niet meer zouden beschermen. Gewoon het vreet punten elke dag er 4 in te steken. Nu er toch maar 1 over was hadden ze nog meer het gevoel van... komt wel.
Heb echt het gevoel dat sommige niet echt hadden nagedacht, want het was een 100% risico van genade deze dag. Hij had vermoord kunnen worden als iemand het in zijn hoofd haalden hem gewoon zoals het zou moeten vermoorde.
 

DeletedUser

Gast
Bedankt voor de felicitaties.

Heb echt het gevoel dat sommige niet echt hadden nagedacht, want het was een 100% risico van genade deze dag. Hij had vermoord kunnen worden als iemand het in zijn hoofd haalden hem gewoon zoals het zou moeten vermoorde.
Ik nam echt geen 100% risico hoor. Ik had 30 verdedigingspunten. :p

Ik heb het gevoel dat er spelers zijn die aan mijn 'praatjes' een te grote waarde toekennen en tevens de gemiddelde speler onderschatten. Ik werd, net als het vorige potje overigens, wel aangevallen, maar ik verdedigde mezelf telkens gewoon veel. Verder heb ik het idee dat ik vooral heb gewonnen dankzij het feit dat ik onopvallend actiepunten heb weten te sprokkelen, waardoor ik ineens heel veel actiepunten kon inzetten op de Graal (en mezelf daarnaast ook fatsoenlijk verdedigen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan