• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ridders van Rome #5 - Speeltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Een tempelier geeft toe, en dan laten we hem winnen. We zijn echt gestoord.
 

DeletedUser

Gast
Ik had wel gelijk dat het helemaal niet nodig is om een bewezen Tempelier te doden. Alleen niemand had door dat ik in de loop der tijd ontzettend veel actiepunten had verzameld. Ik had 3 stukken land en 2x samen met iemand anders een speler gedood, dus ik had 20 + 3x4 + 2x5 = 42 actiepunten te besteden. En ja, dan ben je wel gevaarlijk.
Daarnaast had ik Sanhal wijsgemaakt dat ik zijn Schildknaap was, waardoor hij de Graal niet niet beschermde. Maar daarnaast had je ook mensen die gewoon laks waren en daardoor niet beschermden ja. x)

Trouwens, mijn overwinning is minder ruim dan hij lijkt. De Graal is in totaal met 17 actiepunten beschermd, dus dat telt als 25,5 bescherming.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik had wel gelijk dat het helemaal niet nodig is om een bewezen Tempelier te doden. Alleen niemand had door dat ik in de loop der tijd ontzettend veel actiepunten had verzameld. Ik had 3 stukken land en 2x samen met iemand anders een speler gedood, dus ik had 20 + 3x4 + 2x5 = 42 actiepunten te besteden. En ja, dan ben je wel gevaarlijk.
Daarnaast had ik Sanhal wijsgemaakt dat ik zijn Schildknaap was, waardoor hij de Graal niet niet beschermde. Maar daarnaast had je ook mensen die gewoon laks waren en daardoor niet beschermden ja. x)

Ach als het schildknaap verhaal wel klopte dan hadden wij morgen met z'n 2en wss gewonnen.
 

DeletedUser

Gast
Ach als het schildknaap verhaal wel klopte dan hadden wij morgen met z'n 2en wss gewonnen.
Waarschijnlijk wel ja, en dat had ik ook wel leuk gevonden. :)

Nu heb ik samen met MoonMonkey gewonnen. Moon, jou gun ik het ook heuwr, ondanks dat het meeste wat ik aan je heb gehad, de 5 actiepunten waren die ik kreeg toen ik je doodde. :p
 

DeletedUser19654

Gast
Waarschijnlijk wel ja, en dat had ik ook wel leuk gevonden. :)

Nu heb ik samen met MoonMonkey gewonnen. Moon, jou gun ik het ook heuwr, ondanks dat het meeste wat ik aan je heb gehad, de 5 actiepunten waren die ik kreeg toen ik je doodde. :p

Nou ik heb de graal eerlijk gezegd nooit verdedigd. Ik had een fout gemaakt me def punten dus ik ging dood :p
Je had eerlijk gezegd ook naar me toe kunnen komen dan hadden we de graal op dag 2 al gehaald.
Het enige voordeel aan tempeliers is eigenlijk dat na verloop van tijd de graal niet meer word beschermd doordat ze merken dat het actiepunten vreet. Daarom sowieso slim om ze keihard beiden te vermoorden.

Maar iig winst 4 op me naam staan nu :D
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Nou ik heb de graal eerlijk gezegd nooit verdedigd. Ik had een fout gemaakt me def punten dus ik ging dood :p
Je had eerlijk gezegd ook naar me toe kunnen komen dan hadden we de graal op dag 2 al gehaald.
Het enige voordeel aan tempeliers is eigenlijk dat na verloop van tijd de graal niet meer word beschermd doordat ze merken dat het actiepunten vreet. Daarom sowieso slim om ze keihard beiden te vermoorden.

Maar iig winst 4 op me naam staan nu :D

Ik was zo dichtbij:( Hoefde nog maar 3 diamanten en zou 1 zakje krijgen deze dag.
 

DeletedUser

Gast
Wat waren de andere rollen eigenlijk? Ik neem aan dat POTG Saraceen was?
 

DeletedUser

Gast
Ik was kathaar Genade, daarom doodde ik Kyra. Ik dacht dat zij katholiek was, omdat Vinie vrij vaag deed.
 

Genius0615

Erinys
Hmm, we dachten al dat jij kathaar was Potg :p (Rabbid en ik), en waren van plan om je deze beurt te doden :p (de beurt dat Genade won bedoelde ik :p), en dan gingen we Vinie dorpsgekken, als alles goed ging hadden we al alle 3 de katholieken :p
 

DeletedUser

Gast
Ik was RvR helemaal vergeten anders had ik wel zoiets ook gedaan, nu postte ik alleen jullie rollen in het topic.
 

DeletedUser10470

Gast
De Rollen:

Speler Rol
1. Gekko Saraceen
2. vinie15 Katholiek
3. Moonmonkey Tempelier
4. Genade Tempelier
5. Genius Katholiek
6. mcg00 Parel
7. noobje783 Robijn
8. Kyraco Saraceen
9. PartOfTheGame Kathaar
10. Ydeger Kathaar
11. Bezem Kathaar
12. Rabbid Katholiek
13. Sanhal Diamant
14. batbeetje45 Edelstenen
 

DeletedUser21204

Gast
Dit is toch niet te geloven zeg.
Geef ik jullie de tempelier, ga ik nog dood ook zodat jullie zien dat ik het niet zelf ben, vermoorden jullie hem niet eens?!
Jullie zijn gewoon stuk voor stuk in Genade's praatjes getrapt.

Well played, Genade. Well played.
 

DeletedUser199

Gast
Dit is toch niet te geloven zeg.
Geef ik jullie de tempelier, ga ik nog dood ook zodat jullie zien dat ik het niet zelf ben, vermoorden jullie hem niet eens?!
Jullie zijn gewoon stuk voor stuk in Genade's praatjes getrapt.

Well played, Genade. Well played.

Zei ik vorig potje toch al :x?
Mensen lijken bij RvR niet zelf na te kunnen denken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan