• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

roep van de oceaan

DeletedUser9169

Gast
Stel dat je poseidon kiest. Een van de gunsten is dan 'roep van de oceaan'. Elke haven-opdracht zou dan 100% sneller gaan. Is je boot dan in 1 sec klaar? Of lees ik het nu verkeerd?
Alvast bedankt voor je antwoord.
 

DeletedUser

Gast
AW: roep van de oceaan

Stel dat je poseidon kiest. Een van de gunsten is dan 'roep van de oceaan'. Elke haven-opdracht zou dan 100% sneller gaan. Is je boot dan in 1 sec klaar? Of lees ik het nu verkeerd?
Alvast bedankt voor je antwoord.

100% sneller wilt gewoon zeggen twee keer zo snel. Een koloschip doet er ongeveer vier uur over om te bouwen, met roep van de oceaan is dit maar 2 uur.
 

DeletedUser

Gast
AW: roep van de oceaan

100% sneller wilt gewoon zeggen twee keer zo snel. Een koloschip doet er ongeveer vier uur over om te bouwen, met roep van de oceaan is dit maar 2 uur.

bij mij is het juist het tegenover gestelde. Normaal is het bijvoorbeeld 4 uren en als ik roep van de oceaan doe dan duurt het 8 uren en hetzelfde heb ik met bevolkingsgroei.
ben ik daarmee de enige die dit probleem heeft of zijn er meerdere spelers?
 

DeletedUser

Gast
AW: roep van de oceaan

bij mij is het juist het tegenover gestelde. Normaal is het bijvoorbeeld 4 uren en als ik roep van de oceaan doe dan duurt het 8 uren en hetzelfde heb ik met bevolkingsgroei.
ben ik daarmee de enige die dit probleem heeft of zijn er meerdere spelers?

dien een support in, dit is een bug, alle andere (mischien een enkeling met dezelfde bug in het midden gelate) hebben het wel goed staan.
 

DeletedUser5621

Gast
AW: roep van de oceaan

bij mij is het juist het tegenover gestelde. Normaal is het bijvoorbeeld 4 uren en als ik roep van de oceaan doe dan duurt het 8 uren en hetzelfde heb ik met bevolkingsgroei.
ben ik daarmee de enige die dit probleem heeft of zijn er meerdere spelers?

Ik zou je de support aanraden, en zet het bij fouten melden, zodat je hem kunnen bugfixen.
 
Bovenaan