• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

RPG | Het zuidelijke land

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10508

Gast
RabbidRobin en Niels DC stellen voor:
Het zuidelijke land!

Het arrogantse, vuilste en meest oneerlijke volk wordt ten hulp gevraagd door Koning Niels, koning van het noorden. De koning had deze ongedierte nodig voor een heel belangrijke avontuur, ze moeten namelijk naar het onbekende zuiden. Hier was nog nooit iemand geweest, maar doordat er zo weinig voedsel was hadden ze geen keus. De koning had twee schepen ter beschikking en hij moest zelf nu de manschappen kiezen. Hij haatte deze personen, het waren allen vreemdelingen…

14nl82x.jpg

Koning Niels keek voor zich, hier stonden ze allemaal op elkaar, een stilte heerste nu al een tiental minuten over de groep reizigers, schurken, boeven, ongedierte. Hij mocht dat soort volk niet, maar deze keer had hij ze nodig. Hij, de koning, had zo’n onbenullige personen nodig, waar ging hij dat schrijven. Hij had ze ondertussen allemaal al eens bekeken en vond geen enkele persoon die hem enigszins aanstond. Geen moedige helden, stoutmoedige avonturiers. Geen koene ridders, nieuwsgierige landheren. Enkel dat hoopje ongedierte. De koning zuchtte. Hij moest hieruit mannen selecteren voor een ontdekkingstocht, waarom hadden ze het hem zo moeilijk gemaakt. Het waren er een vijftigtal. Hij kon ze nooit allemaal tegelijk meenemen. Hij had maximaal 2 boten die hij ter beschikking kon stellen voor de ontdekkingsreis. Het risico was namelijk vrij groot dat de boeven met de schepen er vandoor konden gaan. Zijn raadgevers hadden het vertikt geld van de staatskas opzij te zetten dus moest hij het uitstapje persoonlijk financieren. Het was een gok en hij moest die nu in handen leggen van deze armoedzaaiers. Ze zouden het lot van het Noorden in hun handen geworpen krijgen. Als ze in het Zuiden niet snel een voedselbron vonden, kon het wel eens gedaan zijn met de mensheid. De koning moest deze mensen sturen, ze waren zijn laatste hoop.
De laatste avonturiers gingen over de zee, op zoek naar land, op zoek naar eten, op zoek naar avontuur.

Discussietopic:

Lijkt me duidelijk, als er iets is wat je niet bevalt kan je dat hier zeggen. ;)
 

DeletedUser

Gast
Er was dus idd iets dat ik wou zeggen, heb het in de skype-chat gezegd, maar dat blijft toch nooit hangen.
Dit is aan yde gericht: in je posts spreek je over "iemand die eruit ziet alsof ze zicht beter voelt dan de anderen", en latder ga je zelfs nog verder door te stellen dat Francesca zich inderdaad beter voelt dan de anderen.
Dat is dus echt complete zever. Citeer nu de zin uit het ingediende formulier, of vanuit een van de posts die ik gemaakt heb dat ze zich beter voelt dan anderen. Leugens verkondigen over mijn personage... niet echt mijn ding.
 

DeletedUser10508

Gast
Ook wil ik hier even iets over Casper zijn postje zeggen, aangezien ik (nog) geen reactie kreeg op skype.

Je zegt dat je bent gaan vissen in de zee, en dat je ook letterlijk in de zee hebt gesprongen. Daarna heb je dus een vis gevangen en ben je terug op een varende schip gegaan. Dus je wilt beweren dat tijdens het varen, in onbekende wateren waar wellicht (onbekende) monsters kunnen zijn, jij even in het water gaat springen en terug op de boot kruipt?

Volgens mij klopt dat niet echt.
Voor de rest lijkt het me ook niet echt logisch dat je met een touw van ons schip naar het ander schip springt?
 

DeletedUser19654

Gast
Ook wil ik hier even iets over Casper zijn postje zeggen, aangezien ik (nog) geen reactie kreeg op skype.

Je zegt dat je bent gaan vissen in de zee, en dat je ook letterlijk in de zee hebt gesprongen. Daarna heb je dus een vis gevangen en ben je terug op een varende schip gegaan. Dus je wilt beweren dat tijdens het varen, in onbekende wateren waar wellicht (onbekende) monsters kunnen zijn, jij even in het water gaat springen en terug op de boot kruipt?

Volgens mij klopt dat niet echt.
Voor de rest lijkt het me ook niet echt logisch dat je met een touw van ons schip naar het ander schip springt?
Nou blijkbaar is casper een goede zwemmer als hij een boot kan inhalen :p

Dat laatste zou eventueel kunnen als ze dicht naast elkaar liggen ^^
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Nou blijkbaar is casper een goede zwemmer als hij een boot kan inhalen :p

Dat laatste zou eventueel kunnen als ze dicht naast elkaar liggen ^^

Mwa ze zijn beide op verschillende tijden weggegaan en ze willen allebei als 1e in het zuiden zijn dus het lijkt me niet dat ze vlakbij zijn;)
 

DeletedUser20542

Gast
Er was dus idd iets dat ik wou zeggen, heb het in de skype-chat gezegd, maar dat blijft toch nooit hangen.
Dit is aan yde gericht: in je posts spreek je over "iemand die eruit ziet alsof ze zicht beter voelt dan de anderen", en latder ga je zelfs nog verder door te stellen dat Francesca zich inderdaad beter voelt dan de anderen.
Dat is dus echt complete zever. Citeer nu de zin uit het ingediende formulier, of vanuit een van de posts die ik gemaakt heb dat ze zich beter voelt dan anderen. Leugens verkondigen over mijn personage... niet echt mijn ding.
In jouw beschrijving staat dat je uit bent op geld en macht. Daar leid ik uit af dat je ook de macht wil hebben over de andere opvarenden, en dat verwoord ik dan op mijn manier. Zeg het maar als het niet duidelijk/vervelend/absoluut fout is, dan haal ik het uit mijn post.
 

DeletedUser19654

Gast
Hmm... in de laatste post van bezem denk hij even dat hij zomaar het schip stuurloos kan laten gaan varen omdat hij iemand anders even moet halen om het stuur over te nemen.
:p
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
In jouw beschrijving staat dat je uit bent op geld en macht. Daar leid ik uit af dat je ook de macht wil hebben over de andere opvarenden, en dat verwoord ik dan op mijn manier. Zeg het maar als het niet duidelijk/vervelend/absoluut fout is, dan haal ik het uit mijn post.

Ja maar dat weet jouw personage nog niet zonder met haar personage te praten;)
 

DeletedUser

Gast
Hmm... in de laatste post van bezem denk hij even dat hij zomaar het schip stuurloos kan laten gaan varen omdat hij iemand anders even moet halen om het stuur over te nemen.
:p

Je hoeft echt niet de hele tijd aan dat roer te draaien hoor.
 

DeletedUser

Gast
In jouw beschrijving staat dat je uit bent op geld en macht. Daar leid ik uit af dat je ook de macht wil hebben over de andere opvarenden, en dat verwoord ik dan op mijn manier. Zeg het maar als het niet duidelijk/vervelend/absoluut fout is, dan haal ik het uit mijn post.
Nee... dat staat er niet op de manier waar jij op doelt...
Als je het ietsje beter had gelezen had je ook gezien dat er staat dat ze de meningen van anderen respecteert (en er ook naar zal luisteren enzo), wat dus duidt op het omgekeerde waar jij haar voor aanhoudt. Dus ik heb er wel degelijk een probleem mee...

Om even alle (toekomstige) verwarring de wereld uit te helpen: Francesca is Onyx niet. Stop met denken dat ze wel zo in elkaar zit.
 

DeletedUser20542

Gast
Nee... dat staat er niet op de manier waar jij op doelt...
Als je het ietsje beter had gelezen had je ook gezien dat er staat dat ze de meningen van anderen respecteert (en er ook naar zal luisteren enzo), wat dus duidt op het omgekeerde waar jij haar voor aanhoudt. Dus ik heb er wel degelijk een probleem mee...

Om even alle (toekomstige) verwarring de wereld uit te helpen: Francesca is Onyx niet. Stop met denken dat ze wel zo in elkaar zit.
Is goed. Dan laat ze Sandy gewoon niet binnen omdat ze aan het roer staat oid.
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad. Wel jammer dat wij hierdoor ook niet verder kunnen, omdat er geen 3 mensen tussen onze posts zitten.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik ben nu bezig met een postje, eindelijk wat inspiratie.
Dat was ver te zoeken in deze rpg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan