• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Rutger101 / InYourSleep

DeletedUser19654

Gast
Voor de duidelijkheid: het gaat over landelijke verkiezingen. Bij landelijke verkiezingen heeft een enkele stem een verwaarloosbare invloed. Uit praktisch en statistisch oogpunt is het onzinnig om te gaan stemmen, dus dan doe ik het ook niet.
Maar als 99,9% van de mensen in Nederland er zo over denkt dan is jou stem toch veel meer waard. Zou je dan wel gaan stemmen?

Rutger101

Gast
Maar als 99,9% van de mensen in Nederland er zo over denkt dan is jou stem toch veel meer waard. Zou je dan wel gaan stemmen?

Maar zo denken mensen er niet over. Niet genoeg mensen, althans, dus het maakt niet uit of ik wel of niet stem.
Als mijn stem een niet-verwaarloosbare invloed zou hebben (vraag me niet waar de grens precies ligt) zou ik zeker weten wel stemmen.

DeletedUser25130

Gast
De dood is enkel een ander pad, een pad dat we allemaal zullen moeten nemen. De donkere wolken van deze wereld gaan als een gordijn open, alles verandert in zilver glas, en dan zie je het... Witte kusten en ver daarachter een groen land onder een prachtige zonsondergang.

Veel die leven, verdienen te sterven. Veel die sterven, verdienen te leven. Wie zijn wij om te bepalen wie welk lot ondervindt? Ik hoop dat we vanaf nu niet zo snel meer verwijten.

DeletedUser2057

Gast
Rip Rutger, gestorven voor zijn principes. Ik hoop dat zijn moed en wijsheid ons pad nog lang mogen verluchten. Indachtig het gedachtegoed van Rutger, wil ik graag zeggen: "Flink Janken."

AriChibi

Hydra
RIP Rutger, in de korte tijd dat ik voorbij zijn tsundere-grens was gekomen, heb ik hem zeer leren respecteren als een meester in de kunsten op het forum en een waardige leider voor goedbedoelde acties.

Het was jammer, of beter gezegd: 'Flink Janken', dat niet iedereen deze visie deelde. Ik hoop dat je ergens daarboven toch mee kan kijken op dit forum en iedere sig met #jesuisRutger je weer een tikkeltje dichterbij je eigen verlichting brengt.

Rutger101

Gast
Wat vind je van het idee van ome Geert om Mohammedcartoons te showen in de Tweede Kamer?

Wel, het is natuurlijk een politiek statement in plaats van iets constructiefs, maar hé, dat maakt het geen minder goed idee. Voor dus.

elienolanaomi

Gast
Wat zou je in je leven anders hebben gedaan hebben, als je de kans had om dingen anders te doen?

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Als je een positie in het team van Grepolis zou kunnen krijgen, welke zou jij dan verkiezen? (CM uitgesloten ofc)

Rutger101

Gast
Als je een positie in het team van Grepolis zou kunnen krijgen, welke zou jij dan verkiezen? (CM uitgesloten ofc)

Ik ambieer totaal geen positie binnen het Grepolis.nl-team x)
Zou ik toch moeten kiezen dan zou dat CM zijn, maar die mag niet, dus dan wordt het gamemod.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik ambieer totaal geen positie binnen het Grepolis.nl-team x)
Zou ik toch moeten kiezen dan zou dat CM zijn, maar die mag niet, dus dan wordt het gamemod.

Ik wist dat je geen grepo positie wil hebben, daarom ook de vraag:O:p. Ook dat als je moest kiezen het de CM zou zijn dus die niet xD.
Waarom Gamemod dan?:)

Rutger101

Gast
Ik wist dat je geen grepo positie wil hebben, daarom ook de vraag:O:p. Ook dat als je moest kiezen het de CM zou zijn dus die niet xD.
Waarom Gamemod dan?:)

Gamemods doen in ieder geval nog vrij serieus werk (wat je van forummods niet kan zeggen). QA heeft denk ik vrij veel saaie kanten (imo) zoals wiki, dus vandaar zo'n beetje.

Bovenaan