• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Salerno1 of THC.?

Wie is beter

• Totaal aantal stemmers
    34
Status
Niet open voor verdere reacties.
beginnen aan een wereldwondereiland met een ally die van alle kanten wordt afgemaakt en met leiding zit die ondertussen gekend is voor het overstappen naar de vijand wanneer het even niet meezit? veel succes daarmee. ik denk dat je nog een jaartje bij op de 'niet-succesvol' teller gaat moeten zetten zo.

@Anknikay Het was ook sarcastisch, lastig te zien als je verblind wordt door je haat jegens de leiding van ons. En het is niet gek dat je steden verliest wanneer je in de minderheid bent, of door overtal. Met de 1200 goud die ik deze wereld heb gekocht kan ik daar niet tegen op spelen wat mij vrij logisch lijkt. Zeker gezien het gebruik van de concurrenten.

Wel leuk om te zien dat Lev Yashin toch nog een paar vrienden heeft die voor hem opkomen.

Jij ook niet zo te zien, en zo wel, niet gewonnen.. En dat na 9 en een half jaar spelen..
Er was toen nog geen eindspel, en de invloed van goud was veel meer beperkt. De concurrentie ook heviger, maar goed dat je toen niet speelde. Anders had je net als nu ook geen rol van betekenis gespeeld.

Zeggen alle spelers die slecht zijn
Ik had minimaal goud nodig om je weg te spelen op Farsala, zal hier ook wel zo geweest zijn

Er was toen nog geen eindspel, en de invloed van goud was veel meer beperkt. De concurrentie ook heviger, maar goed dat je toen niet speelde. Anders had je net als nu ook geen rol van betekenis gespeeld.
Concurrentie was idd hevig toen er sinds beta een aantal ww-werelden met allylimiet 200 uitkwamen

Ja want bent ook echt weggespeeld hier. Blijf vooral teren op die wereld.

Scheelde wel dat jij meer tijd had omdat je fulltime vakkenvuller was al die jaren.

Ik bedoel uiteraard parttime. Wel leuk dat je vriendin ook altijd samenspeelde met je. Scheelt toch dat je de hele dag naast elkaar grepolis kan spelen.

Ja want bent ook echt weggespeeld hier. Blijf vooral teren op die wereld.

Scheelde wel dat jij meer tijd had omdat je fulltime vakkenvuller was al die jaren.
Weggespeeld komt nog wel, maar het is duidelijk dat je al vlucht
Zeker alvast vol defensief gegaan lol als de miet die je ben
upload_2019-8-14_14-39-48.png

Als ik al fulltime werkte destijds dan zou ik juist minder tijd moeten hebben
En nou ja, je argumenten zijn stereotype 'spelers die altijd verliezen', dus wat maakt het uit hoeveel tijd, goud, mods, bans, geluk, of weet ik veel wat je nog meer uit je mouw wil schudden ik - en de anderen die jou steeds inmaken - hadden

In tegenstelling tot jou ga ik niet grijs, en blijf ik doorgaan. Ondanks het evenement en alle heksen die ik op mijn muren krijg. En in hetzelfde gebied blijven zou dom zijn. Heeft MacdonaldsMariska je dat nooit geleerd?

In hetzelfde gebied blijven zou dom zijn dus verovert men 1k steden aan de rand van de wereld - said no one ever

Reset is een artistieke kunst waar ik nooit spijt van zal hebben
En zelfs dan win ik de werelden nog lol in tegenstelling tot jij die 9 jaar tevergeefs probeer

Status
Niet open voor verdere reacties.