• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Salerno1 of THC.?

Wie is beter

• Totaal aantal stemmers
    34
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen idee waarom je Folk hierin betrek

Insinueer je hiermee dat jij vindt dat Folk in real life gereset is?
Je weet wel beter. Met je verwijderde reactie en je gedrag. Dat je mij niet kan uitstaan oke, maar om iemand anders die overleden is erbij te betrekken zegt genoeg over jou.

Dus stop maar met je van de domme te houden.

Ja probeer je eigen hachje maar te redden idioot
Ons neem je niet in de maling

Denk je dat ik jouw verwijderde reactie met 'Ik hoop dat jou hetzelfde overkomt' niet zag?

Marcus Aurelius

Winnaar GOTR wedstrijd 2014
Jullie zijn wel triest gasten, zelf ermee beginnen dan andere de schuld geven.
Dacht het laagste wel gezien te hebben toen ik me steden verloor aan engines maar blijkbaar is er nog wat schaamtevollers dan dat.

moehoehoe folkert is dood
ja so????
Mijn kat is vorige week overleden, net zoals mijn buurman
-ik heb geen flauw idee wie de guy is, eeuh was
-ik heb hier nooit naar verwezen

En daarbij, dagelijks sterven mensen, als ik om iedereen die dood ging zou rauwen,.... en ja iedereen van jullie hier geeft geen fack. dus moet je mij niet gaan aanvallen, ik had het zelf niet over die folkert.

het is een spel he jongens en meisjes en moderatoren ,... enkel diegene die gespeeld hebben met deze persoon zullen het jammer vinden de rest boiet het geen reet, o je zal topic gelezen hebben, en gedacht oo das erg, maar 2min later zat je sws iets anders te doen, en was je het al vergeten.

Ik vind het ziekelijk dat mensen doen alsof ze iets erg vinden, echt zielig gewoon.

en hoe gaan jullie me nu aanvallen terug? kzal ff helpen
ik heb geen hersens
ik heb geen skills
ik heb geen respect
ik heb geen vrienden en familie
Ik woon al 50jaar alleen in een riool (met goeie internet)

Ja 1200 goud. 2x 5 euro. Dus ben mede schuldig hieraan.
Hypocriet..

Zelfde als die milieu lui van groenlinks. Harde eisen stellen tegen bedrijven om uitstoot te minderen en wegrijden in Range Rover die 1 op 4 rijdt. Als je ergens voor staat, draag het uit. Niemand kan nu respect voor je hebben...

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
Geen grappen maken over een overleden persoon is een algemene vorm van respect lijkt mij? Het feit dat je/jullie dit niet inzien zegt genoeg. Topic op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.