• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gameplay Samenvoegen servers NL en DE

Goed idee?

  • ja

    Stemmen: 12 29,3%
  • nee

    Stemmen: 13 31,7%
  • natuurlijk de servers van NL zijn ten einde raad.

    Stemmen: 16 39,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41

DeletedUser30502

Gast
:D

Hoe leuk zou het zijn, dat deze 2 servers samenvoegen en zo 1 server vormen. Dan start je nog eens een wereld waar de winnaar niet gelijk bekend is en met meer dan 800 actieve spelers na de goudhandelaars weg zijn.

Ik zie hier geen nadeel van buiten de taalbarrière.

Meer spelers=meer inkomsten.

Groetjes
 

DeletedUser17789

Gast
1 ik denk dat de NL spelers zo weggespeeld zouden zijn. niet vanwege kwaliteit of goud maar gewoon omdat we in de minderheid zouden zijn.
2. je kan ook gewoon daar gaan spelen
 

DeletedUser30502

Gast
1 ik denk dat de NL spelers zo weggespeeld zouden zijn. niet vanwege kwaliteit of goud maar gewoon omdat we in de minderheid zouden zijn.
2. je kan ook gewoon daar gaan spelen
Dat konden we zien hoe goed die Duitsers waren op Olynthus :D
 

DeletedUser29138

Gast
Topic gaat gewoon dicht als mensen ego's gaan vergelijken. Blijf on-topic, hoe goed of slecht jullie zijn vergeleken de Duitse spelers is niet het onderwerp van dit topic.
 

DeletedUser20688

Gast
Ik denk dat dit een top idee is, misschien is een keer try-out proberen? Lijkt mij niet zo heel moeilijk te organiseren, met samenvoeging ook van het mod-team zodat de nederlandse kant ook de juiste hulp kan vinden
 

DeletedUser29621

Gast
Het concept van servers samenvoegen zou het spel enorm kunnen verbeteren m.b.t. activiteiten op een wereld. Echter denk ik dat door een taal barrière er teveel verdeeldheid gaat ontstaan tussen groepen. Opzich geen probleem, maar waarom zouden spelers van andere servers dan naar een gezamelijke server gaan? Daarnaast is activiteit op de nederlandse servers een groot probleem, maar is dat ook zo voor andere servers?
 

DeletedUser17789

Gast
Daarnaast is activiteit op de nederlandse servers een groot probleem, maar is dat ook zo voor andere servers?
Frankrijk (FR) 24.400 Spelers (16 actieve werelden)
Duitsland (DE) 22.700 Spelers (16 actieve werelden)
Polen (PL) 22.600 Spelers (11 actieve werelden)
Engeland (EN) 21.000 spelers (Dit is ook de internationale server, dus geen NB) (11 actieve werelden)
Nederland (NL) 9700 Spelers daarmee staan we op plaats 10 (9 actieve werelden)

Op de DE Servers blijven de werelden het langste open en blijven de spelers ook vrij lang.
Dit geld ook voor Polen, deze heeft als ik snel reken het grootste aantal spelers met nieuwe werelden.

Er zijn 22 Taal Servers en 1 test server (ZZ)

Overigens kunnen exacte aantallen een beetje verschillen , ligt eraan hoe je rekent maar de verschillen zijn marginaal.
 

DeletedUser28785

Gast
Dan ga er maar vanuit dat wij Duits moeten gaan aangezien zij geen woord NL kunnen spreken ;).
 

DeletedUser29621

Gast
Dan ga er maar vanuit dat wij Duits moeten gaan aangezien zij geen woord NL kunnen spreken ;).
Hoofdkantoor ligt ook in Duitsland. Zou niet gek zijn. :smile:
@HBB-1 thanks voor die update. Zou mooi zijn als we de community weer groter kunnen krijgen...
 

DeletedUser30502

Gast
De NL community is te zielig voor woorden, nu net een nieuwe wereld open ik tel 1400 spelers waarvan 50% al sowieso wegvalt met einde van de goudhandel. Je zou voor minder geen wereld meer willen starten x)
 
Bovenaan