• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Schade aan de Community?

DeletedUser29842

Gast
Als je kijkt naar andere taal servers en ze daar al op het 3de onderdeel van het event zitten, denk dat wij helemaal niets kunnen veranderen. Wat is onze mening nu 10% van alle spelers op Grepolis. Op NL iets veranderen denk ik is een speld in een hooiberg. 2 jaar geleden hebben we gevraagd om Steenslag en katapulten ooit eens afzonderlijk te kunnen invoeren. Dat ging toen worden aangevraagd. Ondertussen 2 jaar later, wie doet nu nog moeite met zelf iets naar voren brengen. Als het niet al ergens anders is voorgesteld kun je nog wachten. Kunt beter elk voorstel ergens posten op de USA server ofzo, denk het daar mss sneller wordt aangepast en dan hier wel ooit ook.
 

DeletedUser17789

Gast
Kunt beter elk voorstel ergens posten op de USA server ofzo, denk het daar mss sneller wordt
Dan moet je de Duitse server hebben, US is maar een kleine community


Als je kijkt naar andere taal servers en ze daar al op het 3de onderdeel van het event zitten
nee hoor, die hebben hetzelfde probleem
https://de.forum.grepolis.com/index...ins-spartanische-assassinen-2020.36982/page-7

2 jaar geleden hebben we gevraagd om Steenslag en katapulten ooit eens afzonderlijk te kunnen invoeren.
Meeste andere taal servers vinden dat geen toegevoegde waarde, is indertijd in de GPC besproken
 

DeletedUser27369

Gast
En dat terwijl we vorig jaar ons 10 jarig bestaan vierde.... goed rekenwerk.
Dus ik weet niet hoelang dit spel bestaat, boeien. Heb jij geen reactie op het punt wat ik maakte?

Dit topic is ook begonnen over frustraties in de community door mogelijke corruptie bij support. Ik denk niet dat dit het geval is. Ik denk dat de mogelijke frustratie komt van het feit dat de support nogal willekeurig en simpel is. Het is vaak makkelijk om je zin te krijgen bij de support als je ergens om vraagt. Zie begin Pandosia waarbij veel spelers voor elke reden konden herstarten in de bb om voor goudruil in een betere oceaan te komen. Maak het dan gewoon mogelijk om te kunnen herstarten in de bb.
 

007jelmer

Griffioen
Ik frustreer me vooral om het feit dat we al 8 jáár (!) in dezelfde spelversie zitten en nog is het verre van geoptimaliseerd.
Marktplaats scherm geeft verkeerde marktcapaciteit negen van de tien keer.
De grot opent random wanneer je een rapport binnenkrijgt.
Soms moet ik F5'en om te kunnen klikken om schermen te openen, helden toe te wijzen, event met pijlen te schieten of in een zeldzaam geval een aanval te kunnen versturen.

Sommige van deze problemen zijn al heel lang bekend maar er wordt schijnbaar geen vaart erachter gezet om met oplossingen te komen. In plaats daarvan krijgen we updates die het spel soms even vleugellam leggen (nadat de update is doorgevoerd, niet tijdens het updaten), welke verder weinig inhoud hebben de laatste tijd met uitzondering van een klein otgpfleurtje hier en daar aan al bestaande features.
 

DeletedUser30192

Gast
Ik frustreer me vooral om het feit dat we al 8 jáár (!) in dezelfde spelversie zitten en nog is het verre van geoptimaliseerd.
Marktplaats scherm geeft verkeerde marktcapaciteit negen van de tien keer.
De grot opent random wanneer je een rapport binnenkrijgt.
Soms moet ik F5'en om te kunnen klikken om schermen te openen, helden toe te wijzen, event met pijlen te schieten of in een zeldzaam geval een aanval te kunnen versturen.

Sommige van deze problemen zijn al heel lang bekend maar er wordt schijnbaar geen vaart erachter gezet om met oplossingen te komen. In plaats daarvan krijgen we updates die het spel soms even vleugellam leggen (nadat de update is doorgevoerd, niet tijdens het updaten), welke verder weinig inhoud hebben de laatste tijd met uitzondering van een klein otgpfleurtje hier en daar aan al bestaande features.
Of je koopt gewoon een normale computer
 

DeletedUser27488

Gast
Ik frustreer me vooral om het feit dat we al 8 jáár (!) in dezelfde spelversie zitten en nog is het verre van geoptimaliseerd.
Marktplaats scherm geeft verkeerde marktcapaciteit negen van de tien keer.
De grot opent random wanneer je een rapport binnenkrijgt.
Soms moet ik F5'en om te kunnen klikken om schermen te openen, helden toe te wijzen, event met pijlen te schieten of in een zeldzaam geval een aanval te kunnen versturen.

Sommige van deze problemen zijn al heel lang bekend maar er wordt schijnbaar geen vaart erachter gezet om met oplossingen te komen. In plaats daarvan krijgen we updates die het spel soms even vleugellam leggen (nadat de update is doorgevoerd, niet tijdens het updaten), welke verder weinig inhoud hebben de laatste tijd met uitzondering van een klein otgpfleurtje hier en daar aan al bestaande features.
Wat is er mis met jouw pc?
Mijn pc is uit 1935 en die werkt nog beter.
 

DeletedUser25006

Gast
Zie begin Pandosia waarbij veel spelers voor elke reden konden herstarten in de bb om voor goudruil in een betere oceaan te komen.

Klopt, en om dat tegen te gaan is besloten dat er, hoe vervelend ook, geen herstarts meer worden uitgevoerd op een nieuwe wereld omdat er misbruik van werd gemaakt.

Ik frustreer me vooral om het feit dat we al 8 jáár (!) in dezelfde spelversie zitten en nog is het verre van geoptimaliseerd.
Marktplaats scherm geeft verkeerde marktcapaciteit negen van de tien keer.
De grot opent random wanneer je een rapport binnenkrijgt.
Soms moet ik F5'en om te kunnen klikken om schermen te openen, helden toe te wijzen, event met pijlen te schieten of in een zeldzaam geval een aanval te kunnen versturen.

Wat voor browser gebruik je?

Ik zeg schors iedereen !

Jij als eerste dan? :p
 

DeletedUser30762

Gast
Weet niet of je DioTools gebruikt, maar dat versloomt Grepolis nogal erg naarmate je langer Grepo open hebt staan. Dit leidt tot schermen die niet laden etc. Ik raad je aan om de nieuwe versie van David te gebruiken, bepaalde functies van Dio uit te zetten of Dio helemaal uit te zetten als dit je erg irriteert.
 

007jelmer

Griffioen
Weet niet of je DioTools gebruikt, maar dat versloomt Grepolis nogal erg naarmate je langer Grepo open hebt staan. Dit leidt tot schermen die niet laden etc. Ik raad je aan om de nieuwe versie van David te gebruiken, bepaalde functies van Dio uit te zetten of Dio helemaal uit te zetten als dit je erg irriteert.
Heb alle tools en scripts al van mn laptop geflikkerd. Speel Grepolis dus helemaal vanilla.
 

DeletedUser30715

Gast
het hoe en wat qua support is een aparte discussie. ik ben in dagelijks leven logistiek manager, je kan niet al leidinggevende of senior moderator of wat dan ook geen garantie geven over de "onpartijdigheid" van je vrijwilligers of medewerkers. Dit is een illusie. Wat je ze ook laat tekenen, blijft er altijd een persoonlijk aspect bij.

Wat de waarde van deze uitspraak is dan ook nihil, en is gebaseerd op persoonlijk vertrouwen. De laatste acties van support terecht of onterecht is twijfelachtig. een controle van hun laat zien dat er 7 spelers van een alliantie "vals"spelen om welke dan reden dan ook. je hoeft geen super genie te zijn dat er dan meerdere zijn op een wereld, welke dan niet gepakt worden. Dit geeft twijfel bij mensen.

Als je een dergelijk controle houd doe het dan wereldwijd, en pak in 1x iedereen aan. Daarnaast zou de communicatie beter kunnen binnen support, geen standaard antwoord, maar train je mensen, vrijwilliger of niet op een op de vraag gerichte antwoord.

Ja er zijn veel punten ter verbetering, dit is alleen maar haalbaar als we onze hoofden uit het zand steken, en is gaan kijken naar een problematiek, en een open gesprek houden over eventuele verbeteringen.

samenvatting: je kan geen garantie geven dat mensen zich houden aan afspraken, dus geen slimme uitspraak om te garanderen dat je medewerkers dit doen.
 
Bovenaan