• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic Schatzoekers - The Secret

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
The Secret

the-secret_seal.jpg

Een groepje van 10 mensen, alledaagse mensen wandelden alsof het niets was voorbij het alledaagse gebouw. Er was niet echt iets speciaals aan de hand. Ze wandelden er voorbij, alles was vrij duidelijk te zien op het scherm van de beveiligingscamera. En toen, alsof het scherm bevroor waren ze er niet meer. Maar op de achtergrond bleven de auto's rijden, de voorbijgangers voorbijgaan en de fietsers voorbijrijden. Het beeld was niet bevroren, de camera maakte geen fout. Het groepje mensen was verdwenen, zonder enig voorteken of enige waarschuwing. Poef, ze waren weg. Niemand miste ze, dus de beelden werden nooit gebruikt, de politie ging nooit op zoek. En de mensen die het zagen gebeuren, gaven er na enkele ogenblikken niet meer om, het waren vreemden, wat kon hun het nu schelen. Maar wat er ook gebeurd was, ze waren wel. Weg.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Meer informatie volgt, of blijft geheim.​
 

DeletedUser20542

Gast
1. Heir of Carthago
2. DonFrank
3.labr
4. Ydeger
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Is een onderbreking met de feestdagen mogelijk? Ik kan niet rond Kerst.
 

DeletedUser22926

Gast
1. Heir of Carthago
2. DonFrank
3.labr
4. Ydeger
5. Heartlion
6.
7.
8.
9.
 

DeletedUser23442

Gast
1. Heir of Carthago
2. DonFrank
3.labr
4. Ydeger
5. Heartlion
6. Jaspenia
7.
8.
9.
10.

Hoelang duurt dit ongeveer?

Paar dagen/paar weken/paar maanden...?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dit spel zal toch enige tijd duren, ik heb er nog geen zicht op, maar reken maar een maand. Wel met de gemiddelde deadline iets trager dan gewoonlijk, maar daartegenover wel genoeg gevuld.

Verder ben ik er van op de hoogte dat het kerst & nieuw is, en hou ik hier ook rekening mee.
Ten eerste ben ik dan zelf minder online, wat superextreme acitiviteit tegenwerkt. Daarnaast zal ik rond die perioden met hele trage, lange deadlines werken of bonusopdrachten, waardoor iedereen perfect mee zal kunnen werken.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Laat ik het zo zeggen dat het tussen 22 december en 3 januari op een lager pitje zal staan. Daarnaast sta ik ook open voor mensen die op bepaalde dagen weg zijn.
 

DeletedUser23701

Gast
1. Heir of Carthago
2. DonFrank
3.labr
4. Ydeger
5. Heartlion
6. Jaspenia
7. Lightpolis
8.
9.
10.
 

DeletedUser24555

Gast
1. Heir of Carthago
2. DonFrank
3. labr
4. Ydeger
5. Heartlion
6. Jaspenia
7. Lightpolis
8. Stan
9.
10.

Heb je een spatietje gegeven labr :D
 

DeletedUser21204

Gast
1. Heir of Carthago
2. DonFrank
3. labr
4. Ydeger
5. Heartlion
6. Jaspenia
7. Lightpolis
8. Stan
9. Kyraco
10.
 

DeletedUser22289

Gast
1. Heir of Carthago
2. DonFrank
3. labr
4. Ydeger
5. Heartlion
6. Jaspenia
7. Lightpolis
8. Stan
9. Kyraco
10.Dusdavid2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan