• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

schelden

DeletedUser

Gast
Mag een speler schelden met Kut? Anders geef ik hem/haar namelijk aan? en hoeveel dagen wordt hij/zij dan gebanned
 

DeletedUser

Gast
AW: schelden

Naar wie schold hij dan?
Of zette hij het gewoon op een forum neer.
 

DeletedUser

Gast
AW: schelden

Hij zei het tegen mij: Dit is toch een kut wereld.


Het is niet erg ofzo maar je moet dat toch melden. Je moet alles melden wat je ziet ofzo dus dan vraag ik het eerst hier
 

DeletedUser

Gast
AW: schelden

En was het in de chat, in een pm of op het forum?
 

DeletedUser

Gast
AW: schelden

Dan moet je op het driehoekje met het uitroepteken erin klikken.
Dan aangeven wat hij misdaan heeft.
Eventueel nog wat extra informatie.
En klaar is Kees.

En normaal krijgt hij alleen een waarschuwing.
 

DeletedUser

Gast
AW: schelden

Ik meld hem niet want er staat alleen voor zware beledigingen richting mij. EN dat was het niet.
 

DeletedUser

Gast
AW: schelden

Dit soort dingen hoef je idd niet te melden. Alleen als het echt tegen jou gericht is zou ik het wel melden ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: schelden

tenzij je het ervaart als zijnde een grove persoonlijke belediging natuurlijk, want schelden is natuurlijk ook maar net hoe iemand het opvat en hoe de zender het bedoelt ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: schelden

Het was ook helemaal niet erg. Maar je moet toch alle 'foute' dingen melden? maar ik twijfelde een beetje maar ik vond het ook een beetje raar achter af gezien
 

DeletedUser6513

Gast
AW: schelden

nee ik zeg ook wel eens van die dingen van echt een ... aanval ofzo
maar alleen als het echt tegen jou gericht is zou ik het melden of gewoon de afzender blokkeren
 
Bovenaan