• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Schermresolutie 2.0

rbm007

Hopliet
In Iota (2.0 wereld) heb ik het probleem dat ik rechts een scrollbalk heb en niet alles in beeld. Weet iemand of je ergens kan instellen dat je een kleiner scherm hebt, of moet ik leren leven met een scrollbalk?

Ik speel Grepolis op een laptop met een resolutie van 1280 x 800 pixels. Een hogere kan mijn laptop niet aan.

ps. ook op de oude werelden zie ik een scrollbalk, maar die is niet zo storend omdat daar niets buiten het scherm valt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Schermresolutie 2.0

druk eens op crtl en draai met je draaiertje van je muis naar jou toe. Dan zou alles ietsje kleiner moeten zijn.
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Schermresolutie 2.0

of ctrl en dan - klikken terwijl je ctrl ingedrukt houdt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Schermresolutie 2.0

En als ge ne mac gebruitkt dan moet ge niet ctrl gebruiken maar cmd :)
 

rbm007

Hopliet
AW: Schermresolutie 2.0

druk eens op crtl en draai met je draaiertje van je muis naar jou toe. Dan zou alles ietsje kleiner moeten zijn.
Zodra je een scherm van betekenis opent (bijvoorbeeld de senaat), dan schiet het weer terug in de normale grote. Ik gebruik Firefox 3 op Windows Vista met een Dell laptop.

Wat ik al wel heb gezien, is dat F11 (volledig scherm) werkt, maar dat vind ik vervelend omdat dan ook mijn tabs wegvallen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Schermresolutie 2.0

Je kan kijken of je een paar balken uit firerox kan weglaten, zoals de add-onbalk, menubalk e.d.
Anders misschien Chrome gebruiken, die heeft standaard al een behoorlijk groot scherm volgens mij.
 

DeletedUser

Gast
AW: Schermresolutie 2.0

als je de nieuwe firefox(4.0) download heb je dat probleem niet meer.
 

DeletedUser

Gast
AW: Schermresolutie 2.0

Je kan instellen dat het stadsoverzicht automatisch geopend wordt bij opstarten, is dat misschien een handige optie voor jou dan?
 
Bovenaan