• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Schorsing op een WW eiland

ACMML

Winnaar 10 jaar Grepolis contest
Ik begrijp iets totaal niet meer:

Als je in VM gaat en je ligt op een WW eiland dan blijft die stad gewoon aanvalbaar. (en dat is helemaal top moet ik zeggen)

... Vakantiemodus met een wereldwonder
Indien een speler in vakantiemodus gaat en hij heeft steden op een wereldwonder-eiland. Heeft de vakantiemodus geen effect op deze steden. dit houdt in dat het wereldwonder los staat voor aanvallen.

Maar nu het volgende:
Als een speler een ban heeft gekregen en op een WW eiland ligt dan behoren die steden toch ook gewoon aanvalbaar te zijn (is in mijn ogen net zoiets als in VM gaan, waarom is dat anders nu zo ingevoerd)

Graag hoor ik jullie mening dan wel visie.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser25003

Gast
is dat niet in vm gaan ook niet een beetje gek? stel ik ga op vakantie dan ben ik min of meer verplicht om te spelen als ik op een ww eiland lig. Snap dat het niet kicken is als een heel eiland in vm gaat, daar mogen ze best wat aan doen (max 5 steden op een eiland tegelijk in vm oid, gaan er meer in vm dan blijft dat aanvalbaar).
 

DeletedUser24549

Gast
Het is werkelijk ongelovelijk.

Stel als je geschorst wordt en je ligt alleen op een WW. Dat betekent dat je die niet aan kan vallen.

Dus je speelt slecht/vals. Krijgt een schorsing. En je hele ally wordt geholpen dankzij schorsing aangezien het ww veilig staat!

Er zijn 2 opties
Of de ww steden van de geschorste speler moeten aanvalbaar zijn.
Of het WW moet gelijk breken.

Meerdere opties zijn niet mogelijk!!!

Als je vals speelt of geschorst wordt met een halve ally moet je op de blaren zitten en niet worden geholpen door grepo!!!!


Grepo doe hier wat aan, en wel snel!
 

DeletedUser20467

Gast
Dat ww breken is ook niet zo eerlijk, dan is de hele ally de klos als er 1 'slechte' speler er bij zit.
 

Armand0

Manticore
Tijdelijke schorsingen worden ook vaak snel opgegeven, omdat er uiteindelijk niets strafbaars aan de hand blijkt te zijn. Wel lullig als je dan toch je WW stad kwijt bent geraakt.

Wanneer het om langere schorsingen gaat, waarbij overtreding van de regels dus is bewezen, lijkt het me inderdaad wel toepasselijk dat iig de WW-steden aangevallen kunnen worden.
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Hoe zit het dan met steden op een ww die in opstand staan door een vijandelijke speler die niet van je eigen alliantie is en vervolgens neemt een speler van je eigen alliantie deze stad over om deze opstand te breken van de vijandelijke partij? Is dat ook een schorsing of waarschuwing voor die speler die dat doet bij zijn ww?

Edit : Zou @Kroenuh hierop kunnen reageren?, want deze situatie volgens mij al eerder ergens gezegd bij een topic van Pella destijds geloof ik met speler Ferya.
 
Laatst bewerkt:

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Als team dienen wij opgestelde strafrichtlijnen te volgen die voor alle taalversies van Grepolis gelden. Die richtlijnen worden gebaseerd op (o.a.) soort overtreding en wat een speler in het verleden uitgespookt heeft.

Wij kunnen niet zomaar zien of steden van een speler op een wereldwonder eiland liggen, dus dit moeten wij apart onderzoeken mocht een straf ingesteld moeten worden. Wij proberen dit telkens zo zorgvuldig mogelijk te doen, echter kan er wel eens een situatie tussendoor glippen. Door dit bij ons te melden kan dit direct opgepakt en zo nodig aangepast worden.
 
Bovenaan