• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Game team Screeny

Screeny

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Screeny - GAMEMODERATOR
Hallo allemaal,

Mijn naam is Screeny en ik ben sinds 1 juni 2012 onderdeel van het gamemoderator team van Grepolis.nl. Graag stel ik me aan jullie voor.

Naam:
Screeny

Mijn hobby's/interesses:
Naast het spelen van Grepolis speel ik veel andere online spellen. En voor jullie massaal gaan zoeken, ik speel undercover onder een andere naam.

Mijn lievelingsmuziek:
Geen bijzondere voorkeur voor muziek, zolang het maar geen hardcore of hardstyle is.

Mijn lievelingsfilmen/-series:
Ik ben geen film of serie kijker.

Ik hou niet van...
Mensen die mij het bloed onder de nagels vandaan halen.

Waar ik voor sta als teamlid:
Het belangrijkste aan de moderatietaken die ik heb vind ik om in overleg met een speler gezamenlijk een probleem op te lossen. Vaak verricht ik het werk achter de schermen en help ik andere moderatoren bij hun werk voor jullie speelplezier.

Wist je dat?:
Dat ik samen met een andere moderator een interview voor De Times heb gegeven? Lees het terug in editie 38!
Dat ik sinds 27 augustus 2012 ben gepromoveerd naar senior gamemoderator.

Heb je nog vragen, opmerkingen of wil je graag een (informeel) gesprekje met me aangaan? Dat kan! Plaats een reactie in dit topic en ik zal zo snel mogelijk reageren.

Groet,
Screeny

Laatst bewerkt:

Screeny

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Denk je dat je met al je ervaring in staat bent de nieuwere moderators optimaal te begeleiden?
Uiteraard probeer ik nieuwe collega's te begeleiden bij hun moderatietaken. Vooral wanneer ze voor twijfelgevallen staan hoe ze het beste kunnen reageren help ik hen door de situatie vanuit mijn oogpunt te bekijken. Vooral bij het nalezen van rapporten in onze tools is een behoorlijke opgave waar je wat ervaring goed kan gebruiken.

Misschien moet je eens wat vaker op het AF komen :eek:
Dat zal ik zeker proberen.

Rutger101

Gast
Je geeft aan dat je niet houdt van mensen die je het bloed onder de nagels vandaan halen. Zou je dit verder kunnen specificeren? Nu ben ik wel benieuwd :p

Kr33log

Community Manager
Forumleiding
Je speelt natuurlijk ook zelf grepolis. Maar wat zijn eigenlijk jou favoriete wereld instellingen en waarom?

elienolanaomi

Gast
Wat doe je dan als iemand het bloed onder je nagels weet te halen?
Ben je dan snel boos of geïrriteerd?

Screeny

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Je geeft aan dat je niet houdt van mensen die je het bloed onder de nagels vandaan halen. Zou je dit verder kunnen specificeren? Nu ben ik wel benieuwd :p
Wat doe je dan als iemand het bloed onder je nagels weet te halen?
Ben je dan snel boos of geïrriteerd?
Laat ik voorop stellen dat men mij niet snel boos kan krijgen. Waar ik echter wel wat moeilijk mee om kan gaan is wanneer ik dingen niet voor elkaar krijg. Denk daarbij aan het oplossen van bugs in een systeem waar ik aan mee bouw. Maar opgeven staat niet in mijn woordenboek en soms moet ik even wat anders doen om mijn gedachten op wat anders te brengen. Mocht er iets dergelijks voordoen dan vraag ik (zowel op de support als in het echte leven) mijn collega's om hulp. Wat vooral helpt is soms even tot tien tellen. Wat ik ook regelmatig naar spelers schrijf die een sanctie voor een beledigingsmelding hebben gekregen is dat je niet altijd alles moet versturen wat je denkt en dat is wat mij erdoor heen helpt.

Je speelt natuurlijk ook zelf grepolis. Maar wat zijn eigenlijk jou favoriete wereld instellingen en waarom?
Mijn favoriete instellingen zijn een langzame wereld, nieuwe veroveringssysteem en lange nachtbonus zodat ik het goed kan combineren met mijn baan en mijn moderatie werkzaamheden. Bij nieuw kan je wat spelen met de verdediging (o.a. dodgen) zonder dat er gelijk een kolonisatieboot in je stad staat. Bij nieuw kan je ook sneller andere steden overnemen.

Rutger101

Gast
Je speelt undercover, oftewel onder een andere naam.

Heb je daar bewust voor gekozen? Ik neem aan van wel, eigenlijk, dus: zoja, waarom?

Screeny

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Je speelt undercover, oftewel onder een andere naam.

Heb je daar bewust voor gekozen? Ik neem aan van wel, eigenlijk, dus: zoja, waarom?
Klopt. Dat heeft vooral te maken om mij als speler geen voorkeurspositie te geven binnen een alliantie. Daarnaast zouden spelers die door mij (of een van mijn collega's) geschorst zijn proberen via mij de straf te beperken (wat overigens niet gaat lukken). Stel ik speel met jouw in een alliantie op wereld X en ik moet je voor een regelschending schorsen op wereld Y, dan denk ik dat we op wereld X nog wel een meningsverschil zullen hebben. Overigens als ik spelers ken door met ze hebben samengespeeld zal ik altijd de afhandeling door een andere moderator laten doen. Om die reden modereer ik onder een andere naam dan dat ik daadwerkelijk speel.

Overigens is het community management (en alle andere moderatoren) op de hoogte van mijn undercover naam. Op die manier kunnen ze dus ook controleren of ik inderdaad geen spelers voortrek met wie ik in een alliantie heb gezeten.

Screeny

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Diverse games op Spele, Spelle of van dat soort sites. Soms heb ik een tijdje en favoriet (zoals New York Taxi), maar dat kan ook zo weer wisselen. Echter heb ik (helaas) niet altijd de tijd om veel spellen te spelen.

Met in meerdere werelden steden onderhouden en moderatiewerk blijft er niet zo gek veel vrije tijd over naast een full-time baan.

Screeny

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Als je mocht kiezen, welke superkracht zou je dan het liefst hebben? Wees creatief, alles is mogelijk!
Ik zou wel wat krachten willen hebben van Cupido, hoewel ik een ramp ben in het koppelen. Hiermee bedoel ik dus te zeggen dat mensen op een vriendelijke manier met elkaar omgaan. En als ik daarnaast nog een kracht heb om even de klok te laten stoppen, zou ik die soms even willen gebruiken om deadlines te kunnen halen. Dat wil overigens niet zeggen dat ik deadlines vaak mis.

hoeveel inch is je computerscherm?
De computer (of eigenlijk laptop) waar ik mijn supportwerkzaamheden op uitvoer is 15,6 inch. Mijn zakelijke laptop is iets groter (ik dacht 16 inch) en kan een iets hogere resolutie aan. Als ik op de zaak ben, staat daar ook nog een monitor van 24 inch die ik als tweede monitor gebruik. Overigens gebruik ik altijd een tweede monitor, want ik heb vaak meerdere schermen open die ik naast elkaar moet bekijken. Denk hierbij aan de broncode en de applicatie om te zoeken waarom er iets niet werkt.

Screeny

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Zoals je al hebt kunnen lezen zit ik veel achter het scherm om code te schrijven. Daarom bedacht ik de naam "Schermpje", maar dat stond niet lekker en heb ik uiteindelijk voor Screeny gekozen. Dat ziet er volgens mij ook veel cooler uit.

chooter12

Gast
Wat vind je van dat er mensen waren die in goden geloofden en geloof je hierin.

Screeny

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Ik heb tijdens mijn basisschoolperiode op een Christelijke school gezeten, maar echt in een god geloven doe ik niet. Over het algemeen kan ik goed omgaan met mensen met andere geloven. Ik ben zelfs zeer goed bevriend met persoon (nee, niet verliefd) uit een Christelijke familie.

Zolang mensen mij niet gaan forceren om te geloven wat zij geloven, is er altijd een goed gesprek met mij te voeren.