• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wedstrijd Signature of the Month(Week) - Animo?

DeletedUser19654

Gast
Pff... ik heb gimp geprobeerd maar snapte er niks van dus heb er maar weer afgegooid :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik had het in mijn hoofd, echter verdween het toen. En heb ik het tegelijkertijd druk met verschillende andere dingetjes. Ik zal volgende week wel nog eens kijken ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik zal zo nu en dan in- en uithoppen als dit door gaat (:
E: Als rabbid geen tijd heeft kunnen we zelf misschien wat opzetten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20232

Gast
Als Alice en Sky dat nu eens doen, zij zijn goed.
Wil ik best doen, maar wil zelf ook meedoen. Dan hebben we eerder een neutrale persoon nodig :)

Je hoeft niet goed te zijn met Ps om iets te organiseren :p
Tevens lijkt het mij sowieso leuk om meerdere 'newbs' steeds beter zien te worden met Ps (:
Idd je hoeft niet goed te zijn. Maar als je voor de eerste keer in Photoshop komt kan dat best lastig zijn. Ookal probeer je met tutorials, vids van youtube of één of ander boek via internet. Toch vind ik dat als je echt een cursus volgt dat alles beter gaat, je verstaat het meer en je leert wat tips & tricks. Ik gebruik zelf ook wel tutorials als ik iets niet weet, maar als je het leert van iemand die het in zijn beroep of dagelijkse leven gebruikt leer je veel meer bij. Dan klakkeloos een tutorial namaken.

---
Wil best ook eens de creaties van andere zien :p Ik leer ook nog elke dag bij he :)
 

DeletedUser

Gast
Wil ik best doen, maar wil zelf ook meedoen. Dan hebben we eerder een neutrale persoon nodig :)


Idd je hoeft niet goed te zijn. Maar als je voor de eerste keer in Photoshop komt kan dat best lastig zijn. Ookal probeer je met tutorials, vids van youtube of één of ander boek via internet. Toch vind ik dat als je echt een cursus volgt dat alles beter gaat, je verstaat het meer en je leert wat tips & tricks. Ik gebruik zelf ook wel tutorials als ik iets niet weet, maar als je het leert van iemand die het in zijn beroep of dagelijkse leven gebruikt leer je veel meer bij. Dan klakkeloos een tutorial namaken.

---
Wil best ook eens de creaties van andere zien :p Ik leer ook nog elke dag bij he :)

Neutraal persoon heb je niet echt nodig, ikzelf zou ook graag meedoen (ondanks dat ik verf nog zou laten aanbranden), wat ik wel door de jaren van forumgang heb geleerd is dat, ondanks cursussen, je het meeste leert van andere forumposterts. Ik ben alleen bang dat er niet tot zeer weinig professionele Ps'ers op het NL forum zitten, dus in het begin zal het waarschijnlijk lekker eenzijdig zijn qua winst. Ondanks dat doe ik sowieso graag mee (:.

Het beste lijkt mij om een flinke lijst met thema's te bedenken, en dan deze in een randomizer gooien om zo op het onderwerp van de week/maand te komen (?)
Beoordeling kan je bijvoorbeeld laten doen door andere spellenfora-gebruikers te laten stemmen.
 

DeletedUser20232

Gast
Neutraal persoon heb je niet echt nodig, ikzelf zou ook graag meedoen (ondanks dat ik verf nog zou laten aanbranden), wat ik wel door de jaren van forumgang heb geleerd is dat, ondanks cursussen, je het meeste leert van andere forumposterts.

Het beste lijkt mij om een flinke lijst met thema's te bedenken, en dan deze in een randomizer gooien om zo op het onderwerp van de week/maand te komen (?)
Beoordeling kan je bijvoorbeeld laten doen door andere spellenfora-gebruikers te laten stemmen.

Oke wil er best wel even over nadenken ;) zal ff kijken naar de vorige sign of the month/week. Heb dit eign nog nooit gedaan ;

Ik ben alleen bang dat er niet tot zeer weinig professionele Ps'ers op het NL forum zitten, dus in het begin zal het waarschijnlijk lekker eenzijdig zijn qua winst. Ondanks dat doe ik sowieso graag mee (:.
Ik denk dat dat ook beetje door grepolis zelf is, als ik zo kijk naar tribalwars kan je er PA mee verdienen, wat leuk is als je het goed doet en graag creatief bent. Hier krijg je helemaal niets en dan heb je weleens twijfels of je je werk wil tentoonstellen (heb er zelf ook soms men twijfels over).
 

DeletedUser

Gast
Oke wil er best wel even over nadenken ;) zal ff kijken naar de vorige sign of the month/week. Heb dit eign nog nooit gedaan ;
Mooi, dan zijn we hier allemaal nog maagd met dit concept (:
Ik denk dat dat ook beetje door grepolis zelf is, als ik zo kijk naar tribalwars kan je er PA mee verdienen, wat leuk is als je het goed doet en graag creatief bent. Hier krijg je helemaal niets en dan heb je weleens twijfels of je je werk wil tentoonstellen (heb er zelf ook soms men twijfels over).

het probleem is dat hoogstwaarschijnlijk INNO (of het mod-team) hier niet voor open staan, dit omdat het forum technisch gezien een gescheiden deel is van Grepolis(in-game). Ik denk dat het meeste dat we eruit kunnen slepen is, een custom titel (onder je naam), en een mooie plek in de hall of fame. (Tevens zou ik het wel tof vinden als bijvoorbeeld die titel in een andere kleur kan zijn dan de standaard beige :p). Maar hiervoor zullen we moeten overleggen met de mods.
 

DeletedUser20232

Gast
Mooi, dan zijn we hier allemaal nog maagd met dit concept (:


het probleem is dat hoogstwaarschijnlijk INNO (of het mod-team) hier niet voor open staan, dit omdat het forum technisch gezien een gescheiden deel is van Grepolis(in-game). Ik denk dat het meeste dat we eruit kunnen slepen is, een custom titel (onder je naam), en een mooie plek in de hall of fame. (Tevens zou ik het wel tof vinden als bijvoorbeeld die titel in een andere kleur kan zijn dan de standaard beige :p). Maar hiervoor zullen we moeten overleggen met de mods.

Dat is inderdaad een leuk idee! Zoals je bijvoorbeeld winnaar van verhalenwedstrijd hebt fzo :p Dat zou inderdaad veel meer aantrekken.
 

DeletedUser

Gast
Dat is inderdaad een leuk idee! Zoals je bijvoorbeeld winnaar van verhalenwedstrijd hebt fzo :p Dat zou inderdaad veel meer aantrekken.

Dan luidt nu de vraag of we wachten op overleg met Rabbid, of dat we alvast beginnen met iets :p
 

DeletedUser

Gast
Ah, komt dit weer op gang? Leuk, al zal ik me er niet bij betrekken dit keer. Succes iedereen :)

En -SkyLine-, geweldig mooie ava.
 
Bovenaan