• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wedstrijd Signature of the Month/Week (SotM/W)

DeletedUser20232

Gast
Heeft iemand tips/commentaar? Is een van de eerste keren dat ik dit doe maar wil wel eens kijken wat ik waard ben...

11m9wdz.png

Leuk dat er nieuwe deelnemers meedoen!
Mooi gemaakt! Hier en daar wat details maar over het algemeen vind ik het persoonlijk wel mooi.
Alleen moet ik dit wel vragen aan de rechterkant van de auto juist aan die bumper is het wazig.. vraag me toch af wat de bedoeling daarvan is.. Als het door de achtergrond of een of andere afbeelding zelf is dat je niet kan weglaten dan zou ik het idd zo laten, maar als je het zelf gemaakt hebt zou ik het persoonlijk wegdoen.

Ben al blij dat er meer intresse is in de beeldentuin :)

DeletedUser

Gast
Het wazige komt van de render, maar ik zal het nog wat beter proberen weg te werken. Bedankt voor de tips!

DeletedUser19654

Gast
Ik moet dit goed in de gaten houden, misschien komt er nog wel een leuke tussen die ik kan gebruiken :p
Hoewel als iemand geen probleem heeft met het maken van een sig met een aapje en een maan fzow *hint*

DeletedUser

Gast
Ik probeer vanmiddag m'n scherm te vervangen zodat ik (hopelijk) nog wat kan maken voor de deadline!

DeletedUser

Gast
Haha, we hebben inderdaad gelijk een winnaar voor week 2.
Ik heb helaas niks af kunnen krijgen :(
Vanmiddag nieuw onderwerp (:

DeletedUser

Gast
Zeer mooi gemaakt, - Skyline -!
Alleen lijkt het blauwe deel achter de auto wat onzuiver, of ligt dit aan mij?

@Jelgan: Wanneer komt er een nieuw thema?

DeletedUser

Gast
Zeer mooi gemaakt, - Skyline -!
Alleen lijkt het blauwe deel achter de auto wat onzuiver, of ligt dit aan mij?

@Jelgan: Wanneer komt er een nieuw thema?

excuses, ik heb tentamens deze week, nieuwe thema staat er (favoriete videospellen).
5 dagen is hopelijk genoeg voor iedereen? (:

Tevens, ik had de inzending van Audax over het hoofd gezien, zal een showcase plek maken voor hem, én eens kijken hoe ik de stemronde wil opzetten #druk

Bovenaan