• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wedstrijd Signature of the Month/Week (SotM/W)

DeletedUser20232

Gast
Ik zou de tekst gewoon standaard houden en dezelfde tekstkleur zoals dat groenachtige in die sterren? of een of andere kleur (= (donker)paars,...) die ook beetje bij de rest past. Van je aap kan je inderdaad een blur op toepassen. Ik zou eerder de maan blurren maar best probeer je dat even op beiden uit. Je aap misschien de dekking wat verminderen zodat die lichtjes doorzichtig is (gewoon eens uittesten en vergelijken wat mooier is). Overal sterretjes, niet zoals nu die rechterbovenhoek puur zwart laten.
Maar mooi gedaan voor de eerste keer, vaak gewoon wat prutsen en dingen uitproberen en zo kom je er wel. Doe zo voort! :D
 

DeletedUser

Gast
Overal sterretjes, niet zoals nu die rechterbovenhoek puur zwart laten.
Maar mooi gedaan voor de eerste keer, vaak gewoon wat prutsen en dingen uitproberen en zo kom je er wel. Doe zo voort! :D
Bij alles eens met Sky, behalve dat laatste puntje. Ik vind dat die sterren op deze manier wel iets hebben ;)
 

DeletedUser19654

Gast
Ik zou de tekst gewoon standaard houden en dezelfde tekstkleur zoals dat groenachtige in die sterren? of een of andere kleur (= (donker)paars,...) die ook beetje bij de rest past. Van je aap kan je inderdaad een blur op toepassen. Ik zou eerder de maan blurren maar best probeer je dat even op beiden uit. Je aap misschien de dekking wat verminderen zodat die lichtjes doorzichtig is (gewoon eens uittesten en vergelijken wat mooier is). Overal sterretjes, niet zoals nu die rechterbovenhoek puur zwart laten.
Maar mooi gedaan voor de eerste keer, vaak gewoon wat prutsen en dingen uitproberen en zo kom je er wel. Doe zo voort! :D
Thnxx ik zal het eens uitproberen of het lukt ;)

Zo te horen is ook deels kwa smaak, alice vind sterren zow wel wat hebben en vond ik ook wel eigenlijk, maar zal dat ook even proberen. Had nog iets grappigs bedacht bij het thema electric waar ik wat in elkaar geflanst heb, maar nog niet helemaal klaar dan gooi ik die er ook wel op :p

owja... die tekst had ik zowat meeste moeite mee, die kreeg ik maar niet goed en vind hem nu ook nog niet geweldig eigenlijk.
 

DeletedUser

Gast
Wat je eventueel nog kan doen om je rechterkant aan te passen is met je gradient tool (en layer overlay) wat spelen om zo een netjes overlopend donker/licht contrast te maken (:
 

DeletedUser20232

Gast
Jammer van de week niet veel tijd om een signature te maken, misschien leuk om het een week later te plannen of om het thema films in de lijst te laten?
 

DeletedUser

Gast
Ik laat hem nog een week staan (a.s. weekend ben ik een weekend weg, maar dat hoeft geen problemen op te leveren).
Iedereen heeft het druk met werk, examens en naar het strand gaan met dit weer natuurlijk!

Ik zal de deadline veranderen!
 

DeletedUser

Gast
Thema films, zo standaard :p
Ik denk dat ik misschien van't weekend wel weer wat ga maken :)
 

DeletedUser19654

Gast
Mwah, nog best lastig je moet toch wel echt een leuke film bedenken waarbij je dan ook nog eens een leuke sig kan maken ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik ben a.s. weekend een weekend weg richting sealand :p.
Hoop dat er mooie inzendingen komen (as usual :D!)
En, iedereen die klaar is met z'n examens, geniet ervan zoals ik deed, veel zuipen en alles vergeten!

Mijn inzending voor deze 'week':

film_zps27385a23.png
 

DeletedUser19654

Gast
Je kunt er idd heel veel kanten mee uit, te veel als je mij vraagt haha, daarom ben ik nog aan het denken hoe en wat.
 

DeletedUser20232

Gast
Mooi gemaakt Jelgan! :)

Dit is mijn inzending. Mooi resultaat bekomen al zeg ik het zelf :p

AvengersSkyLineSotW_zps49f052f1.gif

Dit is de oorspronkelijke versie, is leuk om mee te vergelijken :)
9ubw1z.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Ik vind het kruisje nogal erg wit uitspringen, maar dat is mijn mening ;)

Witste van allemaal op een zwarte achtergrond, tsjaa... dan lok je daar al gouw de aandacht heen denk ik zelf en dat is volgens mij ook niet de bedoeling.
 

DeletedUser20232

Gast
Ik vind het kruisje nogal erg wit uitspringen, maar dat is mijn mening ;)

Witste van allemaal op een zwarte achtergrond, tsjaa... dan lok je daar al gouw de aandacht heen denk ik zelf en dat is volgens mij ook niet de bedoeling.
Inderdaad, vond ik ook, daarom snel aangepast :) Thx voor de opmerking!
 

DeletedUser

Gast
Ziet er scherp uit Sky, nieuwe thema staat er (space).
Ik zal deze week de stemronden (hopelijk) afmaken, zodat we eerdaags kunnen stemmen (:
 

DeletedUser

Gast
Nergens gezien dat ik oude werkjes niet mag posten, en aangezien ik wel mee wil doen om op gestemd te worden, en niet zoveel tijd heb, doe ik gewoon een oud werkje, ik kan nu beter, maja. Wie niet waagt wie niet wint :)

35381zm.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan