• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Simulator fout: neemt niet alle info op die word ingegeven?

DeletedUser18813

Gast
Hey allen,


Ligt het enkel aan mij of neemt de simulator helden niet op in zijn berekening? Zuretha, Urephon,... lijken niets aan verandering te brengen als ze zijn ingevoerd in de simulator. Of is het mogelijk dat deze niet op één enkel ding kan berekenen? Met name enkel op mythische wezens, vuurschepen/biremen,...?

Alsook het onderzoek, goddelijke selectie geeft het zelfde effect. Deze lijkt niets te doen als er enkel mythische eenheden worden ingegeven?

Dus nu, ligt dit aan mij of is het gewoon effectief zo?
 

DeletedUser

Gast
Ja klopt, dit had ik deze week ook ontdekt. Ik wilde Zuretha op een VS aanval zetten, maar het aantal verslagen BIR bleven gewoon gelijk. Met of zonder Zuretha...
smiley_emoticons_panik4.gif


Lijkt me oftewel een bug, oftewel gewoon een grove fout van de ontwikkelaars
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser10470

Gast
De simulator doet het hier:

399389afb5afdf647174a1e2945dae46.png

a772c95290fd26da3c1d04de6f7ef06f.png


Je moet weer op "Simuleren" klikken na het wijzigen van een held (of level(s) omhoog).

Getest op Githion, Chrome.
 

DeletedUser18813

Gast
Hmm, oke. Zal er zelf nog wat meespelen en zien wat het geeft.

Alvast bedankt.
 
Bovenaan