• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.

Simulator niet zichtbaar

Hoi,

Op verschillende werelden is de simulator bij mij niet zichtbaar, zie afbeelding:
Ik gebruik google chrome; vroeger werkte de simulator altijd.

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Grepolis Team
Dit is een probleem met schermresolutie. De zoom van je browser naar 80% zetten lost het probleem op.

Puur informatief, is dit echt de permanente oplossing die naar voren wordt geschoven?
Niet dat mijn verwachtingen zo torenhoog zijn, maar toch ^^.

Ik gok dat de kans niet zo groot is dat hier in de toekomst een oplossing voor wordt gevonden en we allemaal gewoon met het ongemak gaan moeten leren leven, of ben ik hier mis in?

Wel, ik heb geen DIO-tools en bij mij verpest ie het ook, gek dat ie het dan bij jou wel doet.

Alhoewel, als ik hem op firefox test, heb ik dan weer geen probleem. Gek.
Google Chrome op een andere pc die nog nooit van zijn leven grepolis heeft gezien, geeft wel hetzelfde probleem.

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Grepolis Team
Het is een probleem in verband met resolutie van schermen dat InnoGames niet opgelost krijgt. Dit is in het verleden meermaals doorgegeven. In sommige gevallen is DIO-tools inderdaad de boosdoener in andere gevallen is de enige oplossing de zoom van je browser tijdelijk naar 80% verlagen.

Het is een probleem in verband met resolutie van schermen dat InnoGames niet opgelost krijgt. Dit is in het verleden meermaals doorgegeven. In sommige gevallen is DIO-tools inderdaad de boosdoener in andere gevallen is de enige oplossing de zoom van je browser tijdelijk naar 80% verlagen.
Bij mij is het diotools ;)