• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Slachtoffers van het skiklasse busongeluk

DeletedUser

Gast
Het is wel leuk verzonnen, maar zo lastig voor elkaar te krijgen om iedereen het te laten doen. Ook zullen hun hier niks van merken.
zij*


Maar kom op mensen, doe even normaal. Natuurlijk is het verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar om dan een wapenstilstand te gaan organiseren op een online spelletje? Zal niks veranderen aan de zaak kan ik je vertellen. Zo kan je elke dag wel een wapenstilstand gaan houden voor iets wat ergens gaande is.
 

DeletedUser3865

Gast
Waarom wordt alles altijd verschrikkelijk opgeblazen zodra er Nederlanders bij betrokken zijn?
 

DeletedUser

Gast
Het is wel leuk verzonnen, maar zo lastig voor elkaar te krijgen om iedereen het te laten doen. Ook zullen hun hier niks van merken.

Het gaat puur om het respect uit jezelf. Er zullen altijd spelers zijn die het nut hier niet van in zien en je zal ongetwijfeld je verdediging in de gaten moeten houden. Het is ook niet moeten maar puur een vraag. Wie mee wilt doen mag dat wie dat niet doet zal ik ook in zijn/haar waarde laten.

Gr,

Arthur
 

DeletedUser

Gast
Mij is ten gehore gekomen dat morgen de Nationale Rouwdag in Belgie is. Mijn verzoek is om de wapenstilstand naar morgen te verschrijven ten ere van de slachtoffers.

Er zal dan tussen 08:00 uur en 24:00 uur geen aanvallen verstuurd worden.

Mvg,

Arthur
 

DeletedUser3865

Gast
Mij is ten gehore gekomen dat morgen de Nationale Rouwdag in Belgie is. Mijn verzoek is om de wapenstilstand naar morgen te verschrijven ten ere van de slachtoffers.

Er zal dan tussen 08:00 uur en 24:00 uur geen aanvallen verstuurd worden.

Mvg,

Arthur
wtf, wil je hier nou serieus een wapenstilstand voor invoeren?

eeuhm, ik wil niet veel zeggen hoor, maar dat slaat nergens op, dan zou je dat overal voor moeten doen, en dan zou je nooit meer kunnen aanvallen :|
 

DeletedUser

Gast
wtf, wil je hier nou serieus een wapenstilstand voor invoeren?

eeuhm, ik wil niet veel zeggen hoor, maar dat slaat nergens op, dan zou je dat overal voor moeten doen, en dan zou je nooit meer kunnen aanvallen :|

Dit is niet echt "alles"

Verschillende onschuldige kinderen met nog een heel leven voor de boeg zijn bruut omgekomen. En de begeleiders erbij. Denk eens aan die ouders. Die broertjes en zusjes. Die familie of gewoonweg klasgenootjes.
Beeld je dan eens in dat dat met de jouwe zou kunnen gebeuren.

Dit is gewoon iets om ons respect te tonen. Om eens ff geen virtuele slachtoffers te maken in een spelletje maar eens te denken aan echte slachtoffers.

Zoals jij denkt zou je niets vreselijks moeten herdenken. Geen aandacht voor de schietpartij in luik of voor de slachtoffers van Dutroux.
 

DeletedUser3865

Gast
Dit is niet echt "alles"

Verschillende onschuldige kinderen met nog een heel leven voor de boeg zijn bruut omgekomen. En de begeleiders erbij. Denk eens aan die ouders. Die broertjes en zusjes. Die familie of gewoonweg klasgenootjes.
Beeld je dan eens in dat dat met de jouwe zou kunnen gebeuren.

Dit is gewoon iets om ons respect te tonen. Om eens ff geen virtuele slachtoffers te maken in een spelletje maar eens te denken aan echte slachtoffers.

Zoals jij denkt zou je niets vreselijks moeten herdenken. Geen aandacht voor de schietpartij in luik of voor de slachtoffers van Dutroux.
Je vergeet hierbij al die 100den kinderen die dagelijks in Afrika sterven doordat ze te weinig geld hebben om gezond te leven door al die dictators daar.
En je vergeet ook al die tientallen mensen die elke dag in Syrië sterven door die gek genaamd Assad, en onder al die mensen zitten ook genoeg kinderen.

Dus... Verder nog iets te zeggen?
 

DeletedUser

Gast
Het is erg tragisch maar omdat het nu in België is en het dan dichtbij is en de nieuws zenders er op duiken.

We hebben ook nog een prins in coma. Daarnaast is er zoveel leed waar we niet van horen.

Vindt beetje ver gaan maar doe vooral wat je niet laten kan.
 

DeletedUser

Gast
Je vergeet hierbij al die 100den kinderen die dagelijks in Afrika sterven doordat ze te weinig geld hebben om gezond te leven door al die dictators daar.
En je vergeet ook al die tientallen mensen die elke dag in Syrië sterven door die gek genaamd Assad, en onder al die mensen zitten ook genoeg kinderen.

Dus... Verder nog iets te zeggen?

1. Als het gaat over mensen uit je eigen land dat ligt zoiets altijd wat gevoeliger.

2. Denk je soms dat ik me daar niets van aan trek? Want dat doe ik zeer zeker wel. Ik vindt dat zelfs nog meer verschrikkelijker maar dergelijke dingen blijven duren. Het ergste eraan is dat ze blijven gebeuren en dat wij er niet veel aan kunnen doen. De NAVO is niet direct de meest ideale figuur om recht te spreken daar en de eigen bevolking heeft dikwijls geen schijn van kans. Dus wat kunnen wij dan nog doen? De bevolking helpen zodat ze daarna weer beroofd en al worden voor hun dictator? Zolang die *** de macht hebben valt er niet veel aan te doen.

3. De busramp was iets uitzonderlijks toch wat betreft het westen. Want wie verwacht er nu een dodelijke crash van een reisbus?
Voor de rest lijkt het me gewoon netjes om even stil te staan bij de gedachte dat eender wie daar in had kunnen zitten. En dat je dus heel even stopt met aan te vallen en te schieten in spelletjes.

Als jij het overdreven vindt om bij zoiets stil te staan dan ...
 

DeletedUser

Gast
Je vergeet hierbij al die 100den kinderen die dagelijks in Afrika sterven doordat ze te weinig geld hebben om gezond te leven door al die dictators daar.
En je vergeet ook al die tientallen mensen die elke dag in Syrië sterven door die gek genaamd Assad, en onder al die mensen zitten ook genoeg kinderen.

Dus... Verder nog iets te zeggen?

Vindt je jezelf niet een beetje respectloos.
Dit gebeurt namelijk wel een stuk dichter bij huis en er zijn een aantal spelers die ik ken die door dit ongeluk getroffen zijn.
Dus als je ook maar een beetje respect in je lijf had zou je dat ook voor hun tonen.

Natuurlijk gebeuren er ook vreselijke dingen elders op de wereld.
Maar dit is nu en hier.
Respect.
 

DeletedUser

Gast
Mij is ten gehore gekomen dat morgen de Nationale Rouwdag in Belgie is. Mijn verzoek is om de wapenstilstand naar morgen te verschrijven ten ere van de slachtoffers.

Er zal dan tussen 08:00 uur en 24:00 uur geen aanvallen verstuurd worden.

Mvg,

Arthur

Niet héél handig Arthur.

Nu heb ik (net als Trojan horse) al op mijn wereld dit alles aangekondigd, ga jij het nu nog lopen veranderen.

En c-hero, je hebt wel gelijk met jouw opmerking over Syrië en Afrika, maar hier gaat om Nederlanders en Belgen en tenslotte zitten we op Grepolis. nl.

Ik vind het sowieso heel erg wat er in Syrië gebeurt, en ook met hongersnood en dictatuur in Afrika maar inderdaad dan zou je het elke dag moeten doen.

Maar ik vind het wel zo respectvol, vooral omdat er misschien nabestaanden Grepolis spelen?
 

DeletedUser

Gast
Dat is inderdaad heel erg, ook voor de reddingswerkers, wel goed dat ze bij die kinderen bleven!
 

DeletedUser

Gast
Vanaf dinsdag 20 maart 2012 23:00 uur tot en met woensdag 21 maart 23:00 uur.
niet aanvallen voor de naa bestaande
 
Bovenaan