• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Slowchat (praattopic)

DeletedUser9104

Gast
Logisch... Ik zie dat hier ook ineens spellen staan die op het spellenforum thuishoren? King of the Hill bijvoorbeeld?
 

DeletedUser23528

Gast
Het slowchat (praat) topic!
Beste communityleden,

In dit (en alleen dit) topic is het toegestaan om te 'slowchatten'. Voor onze definitie van slowchatten, kun je terecht in eerst lezen topic van dit forumdeel.

Uiteraard gelden alle forumregels in dit topic, evenals de richtlijnen in het eerst lezen topic van dit forumdeel (met uitzondering van het verbod op slowchat, uiteraard).

Heel veel plezier toegewenst!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

Als ik op de eerste link klik krijg ik dit bericht:

maxph, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Je probeert wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd
 

DeletedUser9104

Gast
Jullie hebben allemaal toch al genoeg posts! :O

Niet o_O
Ik had er meer dan 1000 ;(


Als ik op de eerste link klik krijg ik dit bericht:

maxph, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Je probeert wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd

Al bij Kroenuh gemeld. Don't worry. De tweede en derde link werken wel ;)
 

DeletedUser199

Gast
Kroenuh wil gewoon de nieuwe opener zijn van nachtwaker.
Jet fuel cant melt steel beams
 

DeletedUser

Gast
Lol inderdaad. Mijn berichtenaantal is ook met een paar honderd gestegen. :O
 
Bovenaan