• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sluit de wereld

goh het is altijd een tweeledig verhaal he. Enerzijds is spelen om te winnen een legit manier om motivatie te kweken. Anderzijds is het dan natuurlijk afwegen wat je ervoor over hebt.
Het is duidelijk dat GPM de voorsprong neemt op elke wereld en ze doen het zeer goed altijd. Sterke groep spelers etc etc blabla, maar op deze wereld wordt het bijna onmogelijk om nog in te halen. Het zal niet lang meer duren voor ze zich omdraaien van noord en zuid op rebel gaan knallen. Hun numerieke overgewicht van steden maakt hun nu al de defacto winnaar gewoon omwille van de hoeveelheid GS die ze kunnen sleuren naar hun WW's. Wat moet je daar nog tegen beginnen stel ik me dan de vraag. Hopen tot het klapt is geen strategie. Ik had gewoon gehoopt dat de nr2 vd wereld toch allesinds de kans zou hebben gekregen om samen met Nr3 te kunnen knallen, maar jah dan kom je bij punt 2 van de eerste zin. Op deze manier is de overwinning gemakkelijker te verzilveren.

Vinnie en vrienden hebben het goed gezien. Net zoals GPM met hun strategie in het begin van de wereld.

We knallen gewoon verder en gaan de wereld niet zomaar weggeven dat is de boodschap die iedereen ondertussen mag gaan doorhebben vind ik.

@GlowingInTheDark je zit niet bij de underdogs, omdat je ze wil helpen.
Je zit daar omdat bijna iedereen op Grepolis je uitkotst.

Ik snap niet waar iedereen het vandaan haalt dat 10 spelers van ons naar GP Machine gaan, wie the fuck heeft dat verzonnen?
Wat ik weet is dat de enige alliantie die samenwerkt met GP Machine Aexillians is.

Achja de vraag is naar welke dubbel deze pm gestuurd is. Simpel om een pm te typen en even de namen weg te halen.

Verder nemen wij geen groepen, alleen spelers na het schrijven van een solli. Die dingen hebben we nog niet gehad dus ik ben benieuwd waar die van de slopers blijven dan lol.

Betreft de ma. tja dat was ongelukkig voor de kwekkers. Het was niet zo gepland om met 4 ally's erop te gaan. Maarja een al geplande ma afblazen omdat je wat gp ziet staan op een site is ook geen optie. Voor de rest kan trivey ze mond beter houden want daar komt vaak niet zoveel nuttigs uit.

Achja de vraag is naar welke dubbel deze pm gestuurd is. Simpel om een pm te typen en even de namen weg te halen.

Verder nemen wij geen groepen, alleen spelers na het schrijven van een solli. Die dingen hebben we nog niet gehad dus ik ben benieuwd waar die van de slopers blijven dan lol.

Betreft de ma. tja dat was ongelukkig voor de kwekkers. Het was niet zo gepland om met 4 ally's erop te gaan. Maarja een al geplande ma afblazen omdat je wat gp ziet staan op een site is ook geen optie. Voor de rest kan trivey ze mond beter houden want daar komt vaak niet zoveel nuttigs uit.
Je mag altijd rapporteren dat is ook een optie ingame als je denkt dat ik met dubbels speel

Congratz GP Machine met de winst!

Deze wereld kan nu wel al gesloten worden.

Na al die jaren trappen er nog steeds mensen in het zelfde truckje "10 plaatsen aanbieden tijdens WW" zowel aan sloop als aan duckjes.
Duckjes weigert en direct de enige ally die er wat fun in wilt steken elimineren door met 3 sterkste ally's er op te beuken

Leuk een wereld dat na 1,5 al dood is.

Enige manier om deze wereld effectief te doen sluiten is door iedereen nu gewoon te stoppen en onder het aantal minimum spelers te komen lekker geen winnaar :).
Wereld sluiten hoeft helemaal niet, jij weet de reset knop wel te vinden toch?

Wij hebben de Slopers niet benaderd en de Slopers ons ook niet. Dat de BG klapt tussen de Slopers en TKK is hun eigen zaak, niet die van GPM. GPM neemt geen groepen spelers aan, ik probeer wel altijd netjes alle sollicitaties, en dat zijn er veel, te beantwoorden. Het staat iedereen immers vrij om te solliciteren en zo staat het ons vrij om spelers af te wijzen of een invite te doen.

Dat van slopers zal ik ook proberen regelen die bewijsjes heb ik momenteel enkel via discord zien voorbij komen.

en dit door een lid toegestuurd uit gp mach
Flauwekul, als er een toenadering zou komen van GPM richting slopers of andersom, dan gebeurt dat wel via de leiding, niet van leden. Leden binnen GPM hebben hier geen zicht op. Kortom:
1. Er zijn geen afspraken gemaakt tussen GPM en de Slopers
2. De zogenaamde "feiten" die je hier noemt zijn niet juist.

Advies: InGame beter je best doen en het bij feiten houden als je op het AF iets wilt zeggen.

Nee das de moeite niet Jens, ook met dubbels zou je niks bereiken namelijk. Ik wacht overigens nog steeds op screens zonder beperkingen.
Ach ik ga mijn bronnen niet snitchen , verder hoor ik dat er al mails zijn verstuurd richting leiding van TEAM KWEK KWEK hierover.

Verder boeit deze wereld mij niet eens ben hier gewoon voor steden op te bouwen en paar goudjes te verdienen maar betekent niet dat ik geen idee heb hoe de wereld in elkaar zit door mijn oude contact personen dat mij beginnen aanspreken.

Trouwens het boeit me niet of je dit betrouwbaar vind of niet maar mijn bronnen hebben altijd al gelijk gehad en nooit de bal misgeslagen dus als je dit nu niet goed vind boeit me geen ene fuck maar aangezien jullie zo hard proberen ontkennen overal op betekent het toch wel iets.

Maar @GPMachine net zoals Actium had ik La Mansion ook al gewaarschuwd voor (Black Bucket, Teri123 en die trolboy) en toen bleek het ook weer zo dat ze hun plekje er al hadden.

Screenshot_2.png

Laatst bewerkt:
Het betekent zeker iets, dat jij onzin verspreid en dat ik dat wil weerleggen. Helaas is het erg makkelijk om onzin te verspreiden. Een screen van een discord gesprek die elke willekeurige 2 spelers kunnen hebben gehad omdat je de namen weghaalt zijn geen “bewijs” om je standpunt hard te maken. Je verschuilen achter het niet prijs willen geven van je bronnen is dat evenmin (snitchen in jouw woorden).
Voor iemand die het allemaal niet boeit is het toch bijzonder dat je de tijd neemt om dit topic te starten en te blijven vullen met onzin.
Misschien zit er toch ergens een bepaalde frustratie bij je dat je beweegt om dit topic te starten?

Het betekent zeker iets, dat jij onzin verspreid en dat ik dat wil weerleggen. Helaas is het erg makkelijk om onzin te verspreiden. Een screen van een discord gesprek die elke willekeurige 2 spelers kunnen hebben gehad omdat je de namen weghaalt zijn geen “bewijs” om je standpunt hard te maken. Je verschuilen achter het niet prijs willen geven van je bronnen is dat evenmin (snitchen in jouw woorden).
Voor iemand die het allemaal niet boeit is het toch bijzonder dat je de tijd neemt om dit topic te starten en te blijven vullen met onzin.
Misschien zit er toch ergens een bepaalde frustratie bij je dat je beweegt om dit topic te starten?
Amen!

Op een toffe strijd! Bedankt voor het bevestigen langs jullie kant!

Trivey heeft goud nodig om niet te falen en aandacht nodig om niet te resetten.

Er zijn mss elk jaar minder en minder spelers waardoor dit spel veranderd, maar ik ben blij te zien dat sommige dingen niet veranderen.

De wereld is nog niet gespeeld, maar het zal er zoals gewoonlijk weer keihard aantoe gaan om te winnen van GPM. Ben is benieuwd of het in tegenstelling tot Dyme het hier wel kan slagen...

(note: denk het niet)

Trivey heeft goud nodig om niet te falen en aandacht nodig om niet te resetten.

Er zijn mss elk jaar minder en minder spelers waardoor dit spel veranderd, maar ik ben blij te zien dat sommige dingen niet veranderen.

De wereld is nog niet gespeeld, maar het zal er zoals gewoonlijk weer keihard aantoe gaan om te winnen van GPM. Ben is benieuwd of het in tegenstelling tot Dyme het hier wel kan slagen...

(note: denk het niet)
Ik heb nog nooit goud en toch heb ik al meer bereikt als jou.

Ooit een WW gesloopt ? Nee daar heb je geen ervaring mee

Jij gebruikt goud en toch heb je nog nooit iets bereikt buiten inactieve overnemen en de grappigste ally LCN-Titans.

Weetje wat dit een uitdagende wereld maakt voor GP Machine laat eerst de 7 WW door andere ally's bouwen en nadat ze op lvl 10 zijn beginnen jullie met de sloop en bouw ervan.

Lukt dit jullie dan zijn jullie een sterke groep.
Anders gewoon en groep investeerders die de spelserver draaiend houden.

Laatst bewerkt:

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
De hoeveelheid spelers die zich tegenwoordig meer bezig houdt met 'Bronnen', om een eufenisme te gebruiken, dan met het spelen van het spel is lachwekkend. Samenwerkingen tussen allianties tot daar aan toe maar informatie proberen lospeuteren links en rechts, slaapverwekkend eerlijk gezegd. Op Gonnos weten mijn tegenstanders tegenwoordig sneller dan ik wanneer er een MA op hun komt en andersom ook.

Het blijft een spelletje, hou het plezierig, niet te serieus en als je 'bronnen' gebruikt besef dat ze je 9/10 keer foutieve informatie geven of je wat op de mouw spelden en dan zitten lachen op de alliantie discord.

Ik heb nog nooit goud en toch heb ik al meer bereikt als jou.

Ooit een WW gesloopt ? Nee daar heb je geen ervaring mee

Jij gebruikt goud en toch heb je nog nooit iets bereikt buiten inactieve overnemen en de grappigste ally LCN-Titans.

Weetje wat dit een uitdagende wereld maakt voor GP Machine laat eerst de 7 WW door andere ally's bouwen en nadat ze op lvl 10 zijn beginnen jullie met de sloop en bouw ervan.

Lukt dit jullie dan zijn jullie een sterke groep.
Anders gewoon en groep investeerders die de spelserver draaiend houden.
Hetgeen jij vooral bereikt hebt is dat je woord/naam nergens nog serieus genomen wordt. Vraag eens aan je 'bronnen' of ze je mss nog wat info willen geven die nergens op slaagt en laat het spelen van het spel over aan de mensen die het kunnen.
Toch bedankt voor je input. Ciao for now.

Ik doop jou bij deze met de titel: ForumRidder Ser. Nonsens