• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Sluiten van wereld Byzantion

Appelsnoes

Boogschutter
Ik en vele Byzantijnen met mij vragen ons af wanneer deze wereld nu écht haar deuren sluit. De melding ''Deze wereld wordt over 0 dagen gesloten.'' staat ondertussen namelijk al ruim 2 dagen boven aan het scherm.

Heeft dit iets te maken met het event ''Commandant voor Rome''? Is de Wereldafsluiter met pensioen? Of is er een andere reden voor?

Persoonlijk vind ik dit uitstel van de executie niet erg, maar op deze manier komt het wel erg onverwacht. Als er een reden voor dit uitstel is had ik op zijn minst toch wel een bericht met wat info verwacht.
 

Gollum Returns

Manticore
Ik weet niet meer precies wanneer die er is gekomen. Heeft wel heel lang geduurd. Wereld 5 (Epsilon) hebben we al eens een keer een idee ingediend wat destijds goed gekeurd was.

Het heeft de heren Innogames wel ongeveer 2,5 jaar gekost om vervolgens zo`n awardje te creëren, tegenwoordig krijg je al voor elke poep en een scheet een award.

Terwijl zo`n awardje toch ook leuk is als aandenken dat je doorzettingsvermogen hebt en vooral een trouwe speler bent geweest op een server.
 

DeletedUser21762

Gast
Als je 2 jaar in een wereld heb gestoken is zo en award wel welkom
 
Bovenaan