• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Snel stijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Hallo ,

ik zie heelveel snel stijgen hoe komt het dat ik sloom stijg ik ben al een hele tijd bezig met dingen doen!
 

DeletedUser

Gast
Re: Vaag gebeure

Andere stijgen gewoon sneller.

Denk je? :p

Anderen stijgen misschien sneller doordat (ik weet niet welke hiervan jij ook gebruikt) ze farmen, goud gebruiken om bouwtijden te halveren en bijvoorbeeld de koopman hebben geactiveerd, of een betere tactiek hanteren.
 

DeletedUser

Gast
Re: Vaag gebeure

mischien komt het omdat andere mensen om je heen veel meer online zijn dan jijzelf. en mischien moet je eens de optie gratis pay proberen te gebruiken.

vragenlijsten invullen daar kan je gratis goud mee verdienen.

groetjes appolo13
 

DeletedUser

Gast
Re: Vaag gebeure

In het begin stijg je nou eenmaal minder snel dan spelers die het spel al langer spelen en er dus meer vanaf weten. Naast de bovengenoemde punten kan het lezen van de beginners guides uit de wiki ook erg nuttig zijn om sneller te groeien.
 

DeletedUser

Gast
Re: Vaag gebeure

Ik heb gekeken naar de positie op het eiland, blijkt de op 1 na laatste te zijn.
Dat betekend dus dat jij als 1 van de laatste op het eiland ben geplaatst ;)
Spijtig maar het is zo, je moet gewoon mazzel hebben dat je een keer als eerste op een eiland begint zoals bij mij is gebeurd in Gamma :p
 

DeletedUser3838

Gast
het is niet noodzakelijk dat je als eerste bouwde. Toen ik pas begon was iemand van 5.000 punten op mijn eiland. Nu heeft hij 12.000 en ik 30.000. Het is gewoon kwestie van sneller te groeien. Maar ga nooit puntenobsessief spelen, zorg er altijd voor dat je gs productie hoog is.
 

DeletedUser

Gast
het is niet noodzakelijk dat je als eerste bouwde. Toen ik pas begon was iemand van 5.000 punten op mijn eiland. Nu heeft hij 12.000 en ik 30.000. Het is gewoon kwestie van sneller te groeien. Maar ga nooit puntenobsessief spelen, zorg er altijd voor dat je gs productie hoog is.

gs productie moet niet hoog zijn. Met groot leger farm je meer (als je wat online bent) en kan je spelers gwn clearen zodat ze niet groeien en je niet kunnen overnemen :p
 

DeletedUser

Gast
klopt maar dat kan ook een reden zijn dat hij niet zo snel groeit als hij de andere spelers op zijn eiland,

als je evenveel aandacht/gs schenkt aan troepen als aan gebouwen groei je minder snel in punten als die puntengeilers die alleen maar voor de hoge puntengebouwen gaan..
 

DeletedUser

Gast
andere bouwen dingen die meer punten geve

ik heb een tip voor je;):

28k20zs.jpg

vexj0l.jpg

rkczur.jpg

fwu5ps.jpg
 

DeletedUser

Gast
Waarom andere snel groeien heb je idd al kunnen lezen.
Maar maak je hier niet druk om!

Punten zeggen niet alles! Zorg er voor dat je stad in balans is.
Dus maak gebouwen en troepen.... ga niet alleen voor de punten.
Want dan ben je snel overname voer voor andere spelers.
 

DeletedUser

Gast
Het kan ook gewoon liggen aan je tactiek ;)
Speel je vol op de troepen?
Daar krijg je namelijk geen punten voor ;)
 

DeletedUser5376

Gast
AW: Snel stijgen

Ik steeg heel traag op alpha sond na een maand of 2 nog 9000.6 maand erna had ik ineens 3 steden en stond 2000.Na 5 maand weer spelen had ik in 1 week 2 steden veroverd en ik stond 1400.Gewoon blijven spelen zal ik maar zeggen.

Veel geluk ! :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Snel stijgen

Omg, vind je het echt nodig dit na 10 maanden te bumpen? -.-"

En trouwens, dat is echt heel langzaam ;)
 

DeletedUser5376

Gast
AW: Snel stijgen

De koopman vind ik stom !

Gebruik de bestuurder hij is beter.
 

DeletedUser

Gast
AW: Snel stijgen

Ik steeg heel traag op alpha sond na een maand of 2 nog 9000.6 maand erna had ik ineens 3 steden en stond 2000.Na 5 maand weer spelen had ik in 1 week 2 steden veroverd en ik stond 1400.Gewoon blijven spelen zal ik maar zeggen.

Veel geluk ! :p

Speel dan op een nieuwere wereld. En niet bumben!
 

DeletedUser

Gast
AW: Snel stijgen

Dit voegt niets meer toe aan deze discussie, slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan