• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Snelle deff troepen

DeletedUser25171

Gast
Hoi

Ik had een vraagje .
We hebben snelle aanvalstroepen door vliegers (zoals Harpijen enz )
Nu is mijn vraag kan er ook geen troepen gecreëerd wprden die snel zijn ?
Zodat ook deff snelop hun plek kan zijn .

Grt
Chris
 

Dorremans

Mentor
Deze bedoel je?
ggRhUZU3S5G-bTXfRW07UA.png

Verder denk ik dat dit niet zomaar mogelijk is, of ze moeten er een nieuwe god bij maken, of ze moeten een god meer dan 2 mytische eenheden geven (zonder Godsgazanten meegeteld), of ze moeten een totaal nieuwe eenheid maken waarbij je geen gunst nodig hebt om hem te maken, maar die kans lijkt mij ook heel erg klein dat ze je vliegende eenheden laten maken zonder dat het gunst kost.
 

DeletedUser25171

Gast
ja die bedoel ik , maar dan zoals biremen of dergelijke . Maar sneller en te maken zonder echt een god aan te plakken
 

Dorremans

Mentor
Ik denk dat zo zoiets niet gaan of willen maken, maar je kan het altijd voorstellen in dit forumdeel. Graag wel eerst even de richtlijnen lezen als dit je eerste keer is dat je een idee aanmaakt zodat iedereen duidelijk weet wat je bedoelt.
 
Bovenaan