• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goedgekeurd Snelle wereld!

Zien jullie een wereld zitten die enkele dagen maximum duurt ?

• Ja, ik wil dat zo'n wereld ingevoerd wordt in de toekomst!

Stemmen: 24 85,7%
  • Nee, hoeft voor mij niet.

Stemmen: 4 14,3%

• Totaal aantal stemmers
    28
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Graecus 001

Winnaar Personage Rollenspel
Voor in deze kerst vakantie, tussen de twee vredestijden in en dan daar geen vredestijd, dus tussen start kerst en eind nieuw vredestijd, is lang genoeg voor snelheid 20 en dan een NB van 4uurtjes tussen 00 en 04

Voor in deze kerst vakantie, tussen de twee vredestijden in en dan daar geen vredestijd, dus tussen start kerst en eind nieuw vredestijd, is lang genoeg voor snelheid 20 en dan een NB van 4uurtjes tussen 00 en 04
Een korte nachtbonus is natuurlijk altijd een idee want inderdaad slaap heb je wel nodig maar dan zou ik zeggen tussen 01:30 en 05:30 want tegen 1 uur zijn vele nog wakker.

En het is een leuk idee om deze wereld te doen tijdens de vredestijd. Maar een vredestijd is niet voor niks een vredestijd want ze willen dat mensen gewoon ongestoord kerst en nieuwjaar kunnen vieren zonder telkens alert te moeten zijn op Grepolis. En dit vind ik erg belangrijk. Dus tijdens de vredesperiode lijkt mij geen slim plan.

Voor scholieren vindt ik het goed maar als wij de vakantie mee rekenen dan wordt het minder vooral als het nacht is. De gevorderde spelers zullen sneller de top bereiken. En dit is een Nederlandse talige server dus wij moeten rekening ermee houden dat vele van ons langer spelen dan vandaag en de nieuwkomers die zoeken zoiezo de ervaren spelers op en zullen bij hun aansluiten. dus ik ben er toch tegen.

Zeer tof idee. Het zou grepolis aan naambekendheid winnen, meer mensen spelen het, nieuw element in het spel... En dan kan je eens lekker knallen zonder er een nacht wakker van te liggen. Kortom: zoals op Tribalwars. Voor!

Snelle werelden zijn altijd welkom. Inderdaad had Inno vroeger wel een paar internationale speedwerelden. Wellicht was het concept niet winstgevend genoeg. Dit was ook nog onder de 1.0 versie, misschien dat ze onder de 2.0 het wel winstgevend kunnen krijgen. Ik ben voor, maar snap ook als Inno het vanuit winstgevend oogmerk niet doet.

Ik vind het zoals ze het op Tribal wars doen wel leuk. Gewoon ontzettend hoge snelheid die een avondje duurt. Je speelt je een avondje helemaal de pleuris en de wereld is klaar. Nu hoeft zoiets niet elke dag als dat niet haalbaar is. Maar bijvoorbeeld elke maand een avondje. Dan is snelheid 50 echt niet onrealistisch.

ik zie dat er redelijk veel meningen zijn, wordt interessant om te zien wat hiermee gaat gebeuren. Peiling wordt geopend.

Als ik het me goed herinner is het starten van een speedwereld al vaker voorgesteld (?)
De conclusie daaruit was dat het onmogelijk is om zo´n wereld te starten.

Iemand die dit nog weet toevallig, beetje nutteloze peiling anders.

Ik geloof dat het wel eens is voorgesteld ja, maar toen is afgewezen omdat de servers het niet aan zouden kunnen.
Kan zijn dat daar nu verandering in is gekomen.
Ik heb toch maar voor gestemd, is wel eens leuk om te proberen.

Is perfect mogelijk. Is al eens op de internationale server gedaan, op TW kan het ook. Ze moeten er enkel moeite voor doen. ;)

Er zijn voor iets awards en een wikionderdeel gemaakt ;)

@FearMyWiener
Omdat er al eerder speedwerelden zijn geweest, heb daar ook wel eens iets over gelezen.

Ik geloof dat het wel eens is voorgesteld ja, maar toen is afgewezen omdat de servers het niet aan zouden kunnen.
Dit is het volgens mij, was iets met de servers dacht ik. Mocht het nu wel mogelijk zijn ben ik voor trouwens, zou wel fijn als er iets van duidelijkheid komt.

Laatst bewerkt:
Ik ben zeker niet tegen een snelle wereld, maar is 50 niet heel snel? Zeker voor eenhedensnelheid, dan is de aanval al binnen voor je een melding ervan kan krijgen, dat is er een beetje over denkik. Een iets leefbaardere snelheid zie ik wel zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.