• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Functionaliteit Sorteren van de ranglijst

Ik zou graag zien dat het mogelijk is om de ranglijst niet alleen te sorteren op punten (ook wel rang) maar op alle andere dingen. Verandert weinig aan de game maar je kan zo makkelijk zien wie de meeste steden heeft, hoogte punten gemiddelde etc. dit moet dan worden ingevoerd bij alle tabjes van de ranglijst. Ik heb geen plaatje gemaakt maar ik denk dat iedereen zich wel kan voorstellen hoe dit eruit ziet.

Lijkt me een leuke toevoeging.

Jelmer

Vind het wel grappig, maar ik zie liever dat ze een leuk eindspel ontwikkelen dan dit ;P. Daarbij zijn er ook al aanvallers/verdedigers/krijgers/allianties rangljisten en als je wilt kijken wie de meeste steden heeft zou ik door de top 20 scrollen, dan krijg je een redelijke indicatie denk ik zo ;).

Misschien dat je zo'n stedenrang kan verwisselen met een puntenrang die we nu hanteren. Verder voegt het idd niet zoveel toe, maar toch leuk om te hebben.

Ik ben met jullie eens dat het geen gigantische verbetering van de game gaat zijn, maar het lijkt me ook maar een hele kleine toevoeging die zo gemaakt is (relatief gezien, want waarschijnlijk is het meer werk dan je denkt) en toch erg handig kan zijn. Vooral voor mensen zoals ik die van statistiek houden :)