• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spartaanse Huurmoordenaars

ACMML

Winnaar 10 jaar Grepolis contest
Er zou vandaag om 10.00 een nieuw Event starten, heel even stond rechts onderin de boog schutter van het event maar nu is er nog steeds niks

Kan Support misschien even kijken wat er mis gaat en even iets laten weten

alvast dank
 

DeletedUser25020

Gast
is terug weg, even actief en als je sluit is alles terug verdwenen
 

DeletedUser19654

Gast
Op wereld lindos heb ik de event spreuken 4x fzow op me stad staan.
Ik kan nu echt een muur in 2 min naar 25 brengen. (met andere woorden gratis steden in een keer uitbouwen).

Ook troepen en gunstproductie is de pan uitgerezen. Er gaat dus bij mij iets goed mis met dat event en de event beloningen. Kan toch niet de enige zijn die dit heeft?? XD
 

DeletedUser28777

Gast
Hoelang blijft de shop nog geopend? Komt dat overeen met wat het event aangeeft of zal dat weer langer zijn?
 

DeletedUser22437

Gast
de shop is vandaag teruggekomen van de gevechtmunten, echter functioneert het niet om de aankoop te gebruiken of op te slaan~ik krijg dan een error.
 

DeletedUser29124

Gast
Ik had bewust mijn goddelijke scherpzinnigheid laten staan tot na het event om ze dan te innen.
Nu is de troffee tab weg en kan ik deze zeker op geen enkele manier nog krijgen?
Normaal blijft het toch iets langer staan na een event?
 

DeletedUser10470

Gast
Problemen met de Interne fout zijn bekend.

Ik had bewust mijn goddelijke scherpzinnigheid laten staan tot na het event om ze dan te innen.
Nu is de troffee tab weg en kan ik deze zeker op geen enkele manier nog krijgen?
Normaal blijft het toch iets langer staan na een event?
De shop blijft vaak wel langer open (maar dat is niet persé een regel, dus het kan ook eens zo zijn dat die gewoon sluit en niet meer open gaat), maar de trofeeën kan je niet meer innen.
 

jeangenie

Harpij
Problemen met de Interne fout zijn bekend.


De shop blijft vaak wel langer open (maar dat is niet persé een regel, dus het kan ook eens zo zijn dat die gewoon sluit en niet meer open gaat), maar de trofeeën kan je niet meer innen.
wat willen jullie eigenlijk van innogames, tevreden spelers of ontevreden spelers, het antwoord over de shop is zo denigrerend en niet overwogen, het zijn geen kleine kinderen die hier spelen. Het zijn mensen die ervoor zorgen dat innogames bestaat door hun goud aankopen en dan belazeren jullie de boel op verschillende manieren, oa door die shop niet altijd langer open te houden en waar jullie echt kanjers in zijn is het niet weggeven van alle mogelijkeitems. ik doel dan op het compleet maken van de drieverschillende legeronderdelen vwb de harnassen. ik heb bijna niemand gehoord dat ze alle drie de harnassoorten bijelkaar hebben gekregen, zelfs niet met goud. Als jullie het niet willen zeg het dan van te voren dat is wel zo netjes.
 

DeletedUser29138

Gast
wat willen jullie eigenlijk van innogames, tevreden spelers of ontevreden spelers, het antwoord over de shop is zo denigrerend en niet overwogen, het zijn geen kleine kinderen die hier spelen. Het zijn mensen die ervoor zorgen dat innogames bestaat door hun goud aankopen en dan belazeren jullie de boel op verschillende manieren, oa door die shop niet altijd langer open te houden en waar jullie echt kanjers in zijn is het niet weggeven van alle mogelijkeitems. ik doel dan op het compleet maken van de drieverschillende legeronderdelen vwb de harnassen. ik heb bijna niemand gehoord dat ze alle drie de harnassoorten bijelkaar hebben gekregen, zelfs niet met goud. Als jullie het niet willen zeg het dan van te voren dat is wel zo netjes.

Laat mij hier even inspringen.

Wij hebben geen inspraak over hoe InnoGames haar events regelt. Dit houdt in:

- Het wel/niet langer openhouden van de shop.
- De haalbaarheid van alle items

Je fustraties omtrent het niet werken van de shop begrijp ik volledig, helaas kunnen wij ook niet meer informatie geven dan dat we krijgen van InnoGames.
 

jeangenie

Harpij
voor transparantie, laat dan het antwoord van innogames zien. dan ben ik en andere achterdochtige spelers misschien overtuigd
 

DeletedUser29138

Gast
voor transparantie, laat dan het antwoord van innogames zien. dan ben ik en andere achterdochtige spelers misschien overtuigd

Geloof het of niet we zijn transparant, voor zover ik weet hebben wij nog geen officieel antwoord gehad van Innogames (Indien dit wel zo is kan een andere moderator mij hier tegenspreken).
 
Bovenaan