• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spartaanse Huurmoordenaars

Armand0

Manticore
Support kan hier volgens mij weinig aan veranderen omdat dit van hoger hand komt.

De vooropgestelde doelen zijn zeker belachelijk maar ook daar zal niks aan veranderen want die events dienen niet om het spel leuker te maken maar om meer geld in de kassa te krijgen en als ik naar de werelden kijk waar ik op speel kan ik alleen maar oordelen dat men dat doel bereikt heeft.

Mwa, geld ophalen met events lukt ongeacht de communitydoelen wel. Niemand investeert goud daarvoor, omdat de eigen bijdrage vrijwel nihil is. Goud wordt uitgegeven voor de individuele beloningen.
 

DeletedUser17789

Gast
het is top dat er wat doelen worden toegekend.

De motivatie klopt niet helemaal want het is niet mogelijk om door meer inzet of harder te werken meer te behalen.
Ze bedoelen denk ik werelden waar echt veel goud in het event gestopt word kunnen het laatste doel halen.
Werelden waar minder goud in het event gestopt word zullen het niet halen.

Tekst uit : https://nl.forum.grepolis.com/index.php?threads/spartaanse-huurmoordenaars.40044/
a508f963dba1501f742fbf3196f652a2.png
 

DeletedUser29138

Gast
Ik denk dat ze met "actieve werelden" werelden bedoelen met veel spelers in tegenstelling tot werelden waar bijvoorbeeld het eindspel reeds gespeeld is en er nog een 400-tal spelers af en toe eens inloggen. Dus in dat opzicht heb je inderdaad wel de activiteit nodig maar inderdaad op een vrij jonge en nog actieve wereld is goud de enige oplossing indien het gros van de spelers actief speelt.
 

DeletedUser17789

Gast
Dus in dat opzicht heb je inderdaad wel de activiteit nodig maar inderdaad op een vrij jonge en nog actieve wereld is goud de enige oplossing indien het gros van de spelers actief speelt.


Natuurlijk snap ik dat het de bedoeling is dat Inno zoveel mogelijk geld verdient met de events.
Maar ik heb dan wel zoiets zeg het dan ook gewoon, draai er niet omheen. En zeggen dat ze "beloond" worden voor het "harde werk" is natuurlijk onzin want ik zou niet weten hoe je je meer kan inzetten dan door elke dag de events te doen of voor goud (geld) pijlen te kopen.
Dus als een wereld de laatste beloning wilt behalen, moet je het geluk hebben dat er veel spelers zijn die veel goud willen uitgeven.
 

DeletedUser20282

Gast
Is er een reden waarom olynthus doelen 3+4 niet gekregen heeft?
 

DeletedUser30775

Gast
Ik ben vorige week begonnen op Rhamnus, en was net te laat om deel te nemen aan de eerste twee communitydoelen. Hierdoor heb ik de komende vijf weken ook de bonussen niet. Deze zijn zo significant dat ik eigenlijk net zo goed weer met de wereld kan stoppen. Ik vind dit wel vreemd, want alle nieuwe mensen op deze werelden worden zo ontmoedigd om nog door te spelen.
 

DeletedUser29138

Gast
Ik ben vorige week begonnen op Rhamnus, en was net te laat om deel te nemen aan de eerste twee communitydoelen. Hierdoor heb ik de komende vijf weken ook de bonussen niet. Deze zijn zo significant dat ik eigenlijk net zo goed weer met de wereld kan stoppen. Ik vind dit wel vreemd, want alle nieuwe mensen op deze werelden worden zo ontmoedigd om nog door te spelen.

Als je pas vorige week begonnen bent heb je niet bijgedragen aan het bereiken van die eerste twee doelen. Vandaar dat je ze ook niet ontvangt.
 

DeletedUser30775

Gast
Nee dat is ook logisch, maar dat ontmoedigd mij wel om nog door te spelen, als ik weet dat ik de komende 5 weken 60% minder grondstoffen én 60% langere bouwtijd heb dan al mn concurrenten. De kans dat ik dat zelf goed kan maken is nihil.
 

DeletedUser17789

Gast
Volgens mij is het er alleen maar minder op geworden, als zelf de nieuwste werelden slechts het 2e doel halen.
Op DE is er 1 wereld waar doel 3 gehaald is.
Zover ik weet is op NL geen een wereld het 3e doel gehaald.
Ze kunnen beter doel 3 t/m 5 weghalen als het toch niet haalbaar is
 

Armand0

Manticore
Volgens mij is het er alleen maar minder op geworden, als zelf de nieuwste werelden slechts het 2e doel halen.
Op DE is er 1 wereld waar doel 3 gehaald is.
Zover ik weet is op NL geen een wereld het 3e doel gehaald.
Ze kunnen beter doel 3 t/m 5 weghalen als het toch niet haalbaar is
Wie weet krijgen we doel 3 en 4 weer kado, blijft dat geintje zich elke keer herhalen haha, is kennelijk makkelijker dan de formule aanpassen :p
 

DeletedUser17789

Gast
Wie weet krijgen we doel 3 en 4 weer kado, blijft dat geintje zich elke keer herhalen haha, is kennelijk makkelijker dan de formule aanpassen :p
Ik denk dat we niet eens iets gaan horen want "het werk zoals de programmeurs het bedacht hebben"
 
Bovenaan