• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Spartaanse huurmoordernaars trofeeën rewards

DeletedUser

Gast
Hoi allemaal

Ik heb zojuist bij het event de 10 legionairen trofee gekregen maar ik heb de 450 gunst niet ontvangen. Ik weet niet of dit een tijdje duurt aangezien er staat dat je het "direct" ontvangt. Ik heb het hard nodig voor een overname en vandaar dus even een forum topic.
dbe355e458a349a38ba3885492bd7aea.png
 

DeletedUser

Gast
dat is super zuur, dat werd niet aangegeven en mijn inventaris was vol, dus ben ik het nu gewoon kwijt?..
 

DeletedUser

Gast
blijkbaar heb ik nu opeens dit, super.
55040f2b38ef27de493c18bfe3a1f657.png

Ik weet niet goed hoe dit forum werkt, kom er niet zo vaak maar dit topic kan weg(?)
 

DeletedUser19428

Gast
nee als je op verzamelen drukt dan krijg je ineens een grotere inventaris, daar staan dus 8 keer extra gunsten in van 450 gunst per keer.
Om ze te gebruiken klik je op inventaris en dan op de gunst en dan krijg je hem
 

DeletedUser24772

Gast
nee als je op verzamelen drukt dan krijg je ineens een grotere inventaris, daar staan dus 8 keer extra gunsten in van 450 gunst per keer.
Om ze te gebruiken klik je op inventaris en dan op de gunst en dan krijg je hem
Behalve als je al een grotere inventaris hebt door het vorige event (Betere vuurschepen).
 
Bovenaan