• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag speed 6

DeletedUser

Gast
Vandaag is op de deense server een wereld met snelheid 6uitgekomen,
hierbij vertelt hij dus dat het voor het eerste was dat dit goedgekeurd was, dus misschien een idee voor de volgende wereld?
bron: https://forum.dk.grepolis.com/showthread.php?2641-Ny-verden-PSI-DK25&p=17296#post17296
Onder diegen die geen deens kunnen, de vertaling ;) (sorry als er wat foutjes instaan, mij deens is niet perfect)
vetaling:
Het is tijd om een nieuwe wereld te openen!.

Dit zal gebeuren op 22/10

Dit is niet alleen een normale wereld , maar ook een test wereld , van de gehele InnoGames .

Het is de eerste keer dat een wereld met deze snelheid is goedgekeurd .

Dus geen noodzaak op meer uitstelgedrag

Hier zijn de instellingen voor de wereld PSI DK25

De wereld snelheid 6
enheid snelheid snelheid 6
Morele en succesvol geactiveerd.
Handels snelheid 6
Spion wordt beïnvloed door de snelheid van de eenheidsnelheid .
dorpen handel wordt beïnvloed door de handels snelheid.
Direct te kopen of instand buy ingeschakeld.
Goudhandel geactiveerd.
Beginnersbescherming 3 dagen.
Alliantielimiet 30
opstand
Nachtbonus : 0:00-06:00


Ik hoop dat u tevreden bent met de instellingen.
Deze zijn definitief en zijn niet veranderd.
 

DeletedUser25952

Gast
haha idd zitten al met een redelijke grote groep van nlers erop

wie wilt komen linkje is hier *knik*
 

DeletedUser18813

Gast
één grote NL alliantie dan ook of?
Zie dit mogelijk wel zitten, kan je me wat info verschaffen?

Maar zo'n wereld mogen ze inderdaad hier ook is maken, geeft een heel nieuw concept aan het hele spel. Niet meer eindeloos wachten maar alles geven!
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Bijzonder mooi materiaal om ook eens voor onze taalversie te gebruiken - wellicht krijgen we dat ooit voor elkaar. ^^

Maar eerst gaan we waarschijnlijk weer een iets langzamere wereld openen.
 

DeletedUser25847

Gast
Wat ik interessant vind is dat er een extra aanbieding loopt voor het kopen van goud waarbij je een 40% extra goud krijgt bij je aankoop.
 

DeletedUser

Gast
Wat ik interessant vind is dat er een extra aanbieding loopt voor het kopen van goud waarbij je een 40% extra goud krijgt bij je aankoop.

Dat is op onze server ook, toch?
Voor nieuwe spelers alleszins
smiley_emoticons_drunk.gif
 

DeletedUser21354

Gast
Leuk idee!
Het wordt inderdaad al weer tijd voor een nieuwe 'speciale' wereld ( na Hyperborea en Achilles ). Dit lijkt me een leuk idee voor een nieuwe 'speciale' wereld.

Helaas zie ik nu al dat er veel spelers ijn die een 3x al te snel vinden. Ik vraag me dus af of hier wel genoeg animo voor is.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Deze wereld betreft overigens een test, om te kijken hoe de servers omgaat met deze snelheid. Dit kunnen ze makkelijk(er) op de Deense taalversie draaien, omdat die markt daar klein en subtiel genoeg voor is.

Mochten de test goed uitpakken, zal elke taalversie (ooit) wel zo'n snelheid krijgen. ^^
 

DeletedUser

Gast
Deze wereld betreft overigens een test, om te kijken hoe de servers omgaat met deze snelheid. Dit kunnen ze makkelijk(er) op de Deense taalversie draaien, omdat die markt daar klein en subtiel genoeg voor is.

Mochten de test goed uitpakken, zal elke taalversie (ooit) wel zo'n snelheid krijgen. ^^
heb je resultaten dat je mag delen?
 
Bovenaan