• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Speedwerelden

DeletedUser13872

Gast
Hallo allemaal,

Ik weet dat het wel eens ter sprake geweest is maar ik ben toch wel benieuwd of er iets mee gedaan wordt en hoe ver ze erin zijn.

Ik vraag me of er ooit een speedwereld gaat komen zoals die op tribalwars zijn, daar zijn dagelijks speedwerelden en oké misschien gaat dat wat ver maar gaan ze er ooit komen is mijn vraag. Want het is namelijk zo dat ze volgens mij zeiden dat dat lastig was op Grepolis. Maar ik vraag me af waarom zou het bij tribal wars wel kunnen en bij Grepolis niet.

Alvast bedankt iedereen!

Jelmer
 

DeletedUser13380

Gast
Moet er sowieso komen. Zou Grepolis misschien weer eens in de picture zetten.
 

DeletedUser22289

Gast
Aangezien de awards er zijn geloof ik ook dat dit spelonderdeel op hun planning staat.
 

DeletedUser13872

Gast
Aangezien de awards er zijn geloof ik ook dat dit spelonderdeel op hun planning staat.
Hoe bedoel je dat precies? Ik was voor Baris er een flinke tijd tussenuit dus ik weet niet echt wat de plannen van Grepolis zijn. En ben wel erg benieuwd!
 

DeletedUser22289

Gast
"
Hoe bedoel je dat precies? Ik was voor Baris er een flinke tijd tussenuit dus ik weet niet echt wat de plannen van Grepolis zijn. En ben wel erg benieuwd!

Ze staan bij "niet verkrijgbaar" bij de grepolisscore en er is een deel op de wiki die er over gaat. Ik zou het vrij absurd vinden dat ze de awards introduceren zonder het spelonderdeel ooit te publiceren.

https://wiki.nl.grepolis.com/wiki/Awards#Speed_werelden
 

DeletedUser10470

Gast
@dusdavid2 @jelmer130 In 2012 is er een speedwereld geweest op de Engelse server. Daar kon je toen die award krijgen en zodoende staat deze in de lijst met awards (omdat die anders uit het niets verdwenen zou zijn).
 

DeletedUser13872

Gast
Ah ja ik dacht me al te herinneren dat er ooit een speedwereld geweest is. Maar goed, dat neemt mijn vraag niet weg. Gaat die er ooit nog komen?
 
Bovenaan