• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelleider: Weerwolven van Wakkerdam #98

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Beste forumleden,

Tijd voor een nieuw inschrijftopic voor de spelleider(s) van het volgende potje Weerwolven van Wakkerdam. Lijkt het jou leuk om eens een keer spelleider te zijn? Laat dan hier een berichtje achter waarin je dat aangeeft, en waarin je ook schrijft hoe jouw potje er precies uit zou gaan zien als jij zou leiden. Als je nog niet zo veel ervaring hebt met het leiden van spellen, is het aangeraden samen te leiden met een wat ervarener forumlid. Één spel kan namelijk meerdere spelleiders hebben!

Je hebt tot Zaterdag 29 maart 20.00 uur de tijd om je in te schrijven als spelleider. Vanaf dan zullen de andere forumleden stemmen op wie ze de beste spelleider vinden. Je hebt 2 dagen de tijd om te stemmen. De spelleiding van het spel dat dan de meeste stemmen heeft, mag dan het volgende spel leiden het inschrijvingstopic openen voor zijn/haar potje. Waren er meer dan 3 inschrijvingen, dan mag de spelleider met de op één na meeste stemmen het overvolgende potje leiden. Bij meer als 5 inschrijvingen, doen we 3 potjes.

Waar je aan moet denken bij het inschrijven

Sommige zaken zijn vitaal voor het potje om te weten, bijvoorbeeld de manier waarop gestemd moet worden. Zorg er voor dat je in ieder geval het volgende lijstje invult:
Hints: (of de spelleiding hints over de wolven stopt in zijn potje)
Afscheidsbrief: (of spelers nog één berichtje achter mogen laten na hun dood(wat natuurlijk gecensureerd wordt door de spelleider(s))
Claimen: (of je je rol mag vertellen)
Netwerken: (of goedjes buiten het forum/de chat om mogen communiceren)
Manier van stemmen: (bijvoorbeeld: in het topic in het rood of per bericht)
Eindtijd stemmen: (bijvoorbeeld: 20.00)

Ook moet je aangeven welke rollen je in je potje mee wil laten doen, en moet je de functie van rollen die we niet zo vaak zien duidelijk omschrijven. In de vorige potjes heb je al wat rollen voorbij zien komen. Hier vind je een nog veel uitgebreider overzicht van mogelijke rollen (in Lode's vierde en vijfde bericht).
Alle dingen die je best vermeldt, staan in de spoiler hieronder. Je kan deze best gebruiken als sjabloon voor jouw kandidaatstelling.

Tot slot zou het leuk zijn als je een thema en beginverhaaltje voor je potje weet te bedenken. Dit type spel hoeft niet altijd over 'weerwolven' te gaan: in het potje van neusje. en araluen waren het 'mobsters', ook al waren de rollen verder hetzelfde. De gekste thema's kun je bedenken. We hebben zelfs ooit een potje gehad met als thema Pokémon, om maar wat te noemen. Maar of je nu een thema bedenkt of niet: een openingsverhaaltje is altijd leuk bij je inschrijving, zodat spelers een idee krijgen over hoe je verhaaltjes schrijft.

Enkele regeltjes
  • Het aanpassen van je inschrijving mag totdat het stemmen begint.
  • Je mag alleen stemmen voor spelleiding als je in minstens 1 van de 2 laatste potjes WvW actief hebt meegedaan. Een forummoderator (Fireas of RabbidRobin) kan bepalen of je al dan mag stemmen.
  • Op jezelf stemmen is onsportief en dan ook verboden. Je stem zal niet geteld worden.
  • Je mag met 2 inschrijvingen leiden(geen 3, en niet te vaak), echter telt de 2e niet mee bij het totale aantal inschrijvingen(dat onder andere wordt gebruikt om te bepalen voor hoeveel potjes we leiden). En als er meer als 9 andere inschrijvingen zijn, mag je er maar 1 inschrijven. Als er meer als 1 inschrijving verkozen wordt en tot uitvoer moet worden gebracht, moet je er 1 uitkiezen, de ander moet je laten vallen.
  • Als je 2 inschrijvingen hebben, kunnen wij(forummods) toch altijd besluiten om er eentje van de schrappen(dit zal bijv. gedaan worden als je dit teveel doet)
  • Er mogen maximum 10 inschrijvingen ingeschreven staan, de latere inschrijvingen hebben pech
  • Vast nog wel wat meer, dat komt dan later.



Veel inschrijfplezier!

Basis info
Aantal spelers:
BM-opvolging:
Claimen:
Netwerken:
Hints:
Afscheidsbrief:
Klaagmuur:
Manier van stemmen:
Eindtijd stemmen:

Rollen
Beschermengel:
Beul:
Dorpsoudste:
Dorpsgek:
Heks:
Jager:
Muizenval:
Ziener:

Andere rollen:

Inschrijvingen:
 

DeletedUser

Gast
We stemmen voor maximaal twee potjes neem ik aan, waardoor er apart over potje #100 kan worden besloten?
 

DeletedUser

Gast
Chaos.

Pure Chaos

cubechaos.png


Just Pure Chaos.

Spelers: 20, anonieme accounts.
Claimen: Ja, enkel op even dagen.
Netwerken: Ja, enkel op oneven dagen.
Manier van stemmen: Pm op even dagen. Topic op oneven dagen
Eindtijd stemmen: Chaos (Tussen 20.00 en 23.00, wanneer het de spelleiding bevalt)
Rollen: Chaos
Volgende BM: Chaos
Afscheidsbrief: Ja
Inschrijvingen: Anoniem

King & Queen of Chaos​

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Verdorie, ik had gehoopt dat ik deze zaterdag nog tijd had om mijn concept af te maken haha, maar gaat er nie inzitten.
Better luck next time
 

DeletedUser16774

Gast
Ik ga ook een potje plaatsen, maar ik kan pas vanaf volgende week woensdag het speeltopic openen.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga ook een potje plaatsen, maar ik kan pas vanaf volgende week woensdag het speeltopic openen.

Dat is geen probleem. Je kan altijd met anderen afspreken om het 2e potje (#99) te leiden ipv het eerste (#98). :)
tenzij er niet genoeg inschrijvingen zijn voor 2 potjes, maar dat verwacht ik niet...
 

DeletedUser16774

Gast
Mijn potje zal helaas niet kunnen doorgaan, wegens te veel drukte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus, Weerwolven van Wakkerdam #98 zal geleid worden door King en Queen Chaos. Geen idee waarom er geen andere inschrijvingen waren? :O
 

DeletedUser

Gast
Ja wat is dit nou weer dat ze ook nog serieus 1 minuut voor de deadline het concept gaan veranderen.

Robin jij gaf net nog aan dat je je nog zou inschrijven?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wel, ik dacht dat de deadline 21.00 uur was, en de vorige keer dat ik me na de deadline inschreef was er keiveel kabaal, waar ik geen zin meer in heb. Dus pech dan. In ieder geval volgt het volgende inschrijvingstopic van spelleiders ergens morgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan