• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

SPELTOPIC: WvW #220 - The Walking Dead

AriChibi

Hydra
(Oké, mijn forumrechten weerhouden me ervan om een topicding te kiezen)

Deze versie van WvW is zoals alle andere, alleen hebben doden de mogelijkheid om een nieuwe rol te krijgen na hun dood. Deze rollen zullen uit een eindige pot worden getrokken en als de rollen op zijn, vallen de doden wel echt dood. Dit betekent dus dat er geen onderscheid wordt gemaakt in wie een nieuwe rol krijgt, e.g. als er één persoon constant gelyncht/geluncht wordt zou deze praktisch de hele pot rollen kunnen doorlopen.
Om een langdradig spel te voorkomen zit er ook een soort joker tussen de rollen verstopt die automatisch deze pot zal legen zodra hij doodgaat, waardoor het spel na zijn dood normaal verloopt.

Hoogstwaarschijnlijk zal ik ervoor zorgen dat bijvoorbeeld alleen gelunchte spelers de rol van weerwolf kunnen overerven uit de pot, waardoor verhullende rollen iets meer mee invloed op het spel kunnen hebben, maar dit ligt nog aan het aantal spelers.


Overige info:
Claimen, netwerken: aan
BM: oud kiest nieuw
Manier van stemmen: rood en groen natuurlijk
Eindtijd stemmen: 21:30 ik heb mijn slaap deze dagen nodig helaas :(

Spelers:

1. @Lightpolis
2. @Dasios
3. @RabbidRobin
4. @latdekat
5. @Gekkootje63

Deadlines:
BM: Zaterdag 7/10 om 22u (Deze boy zal BM blijven tot ie echt doodgaat)
Lynch+Lunch: Zondag 8/10 om 21:30

Ik zal zo ff de rollen versturen​
 

DeletedUser23701

Gast
succes, en kies mij voor BM

zeker nu ik doorheb hoe ik de slechtjes er uit moet helpen (dus iedereen van wie ik overtuigd ben dat ie eigenlijk goed is tot het te laat is)
 

AriChibi

Hydra
Rabbid schiet zichzelf door z'n knikker. Of nou ja, hakt z'n eigen kop eraf of zo. Hij was Beul, nu zaltie wat anders worden.
 

DeletedUser23701

Gast
kans is groot dat ie niet slecht is nu, dat wil niets zeggen over neutraal
 

latdekat

Harpij
Ik denk eerlijk gezegd niet dat in een pot met vijf mensen er veel neutraaltjes inzitten, maar in deze pot weet je maar nooit. Maar feit blijft dat Rabbid de meeste kans heeft om niet slecht te zijn.

Rabbid dus.

Trouwens, mooie zelfmoordactie. x)
 

DeletedUser23701

Gast
Gekko
om toch maar iets anders te noemen, en met dit potje kan de BM tegen het einde toch ook een slechtje zijn dus veel maakt het niet uit
 

latdekat

Harpij
Gekko
om toch maar iets anders te noemen, en met dit potje kan de BM tegen het einde toch ook een slechtje zijn dus veel maakt het niet uit

Waarom wil je iets anders als het "normale" logischer en beter is?

Over Gekko weten we letterlijk niets op dit punt. Rabbid heeft een veel grotere kans om goed te zijn. Toch stem je op Gekko.

In een vorige post probeerde je toch Rabbid als mogelijk neutraal af te schilderen. Dat klopt wel, maar ik zou toch graag willen weten waarom je zo tegen Rabbid bent.
 
Bovenaan