• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

SPELTOPIC: WvW #220 - The Walking Dead

DeletedUser27427

Gast
Ik was de enige wolf. Nu is er dus of geen wolf, of jij bent in je eentje wolf...
 

DeletedUser23701

Gast
spel stopt pas als de necromancer eruit is.

eerst en vooral, wat doet/is een necromancer.
en als 2de claim ik burger, als we dan aanemen dan dasios en rabbid de necromancer niet zijn aangezien ze net overleden zijn blijven dan enkel nog lat en gekko over.

dus als Dasios en rabbid me'n claim geloven en deze theorie volgen hebben we aan hopelijk 1, misschien 2 nachten voldoende om de necromancer eruit te knallen.

bij deze Lat

juist omdat hij me het gevarlijkst lijkt als necromancer
 

DeletedUser21356

Gast
Als Lightpolis niet liegt, is Lat waarschijnlijk de Necromancer.

Ik snap wel precies niet zo goed waarom de Necromancer een gevaarlijke rol zou zijn. Ik bedoel, als er alleen nog Goedjes over zouden zijn, zou het spel gedaan zijn, want ik neem aan dat de Necromancer geen Neutraaltje is dat in z'n eentje moet winnen (?). Dit betekent dus dat er sowieso nog een Slechtje in zou moeten zitten, wat vooral Rabbid en Dasios verdacht maakt.
 

DeletedUser23701

Gast
of de necromancer moet er juist uit zodat er dan niemand meer kan reviven als slechtje, want arri zei het net zelf, enkel de necromancer moet er nog uit
 

DeletedUser27427

Gast
Het is ook heel goed mogelijk dat je het eigenlijk niet gemist hebt, maar onze aandacht wil afleiden van de necromancer door over slechtjes te beginnen. In dat opzicht ben je voor mij verdachter dan Lat.
 

DeletedUser23701

Gast
hoe dan ook we stemmen op lat of gekko, dus wat jij en rabbit ook besluiten te stemmen, ik volg op 1 van beiden
 

DeletedUser21356

Gast
Het is ook heel goed mogelijk dat je het eigenlijk niet gemist hebt, maar onze aandacht wil afleiden van de necromancer door over slechtjes te beginnen. In dat opzicht ben je voor mij verdachter dan Lat.
Natúúrlijk. Ik denk wel dat ik dan iets subtieler zou geweest zijn, maar bon.
 

latdekat

Harpij
Allereerst, ik ben geen necromancer, maar dat is geen argument.

Ik denk echter wel dat het belangrijker is om eerst de slechtjes eruit te halen, waarvan ik weet dat er nog minstens één is. Want stel dat we vandaag de necromancer eruit halen (trouwens, wie zegt dat die zelfs al in het spel zit?), dan blijven we over met 2 goedjes tegen 1 slechtje, wat geen ideaal scenario is.

Qua slechtjes zijn in mijn ogen zowel Rabbid als Dasios kandidaten. (Kan Ari trouwens even bevestigen dat slechtjes die dood gingen kunnen terugkomen als slechtjes? Of kunnen alleen gelunchte spelers slecht zijn?)

Oh, Light. Waarom ga je er zo hard van uit dat de necromancer nu al in het spel zit? Aangezien de rollen random zijn en er nog 12 rollen over zijn, is de kans dat de necromancer er nog niet in zit groot. Dus stop met proberen die er meteen uit te halen. ;)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Kak, ik moet morgen lesgeven en zit een beetje in tijdsnood. Lat dan maar. Ik kom heel veel later op de avond nog even terug om mij deftig bij te lezen en te reageren, maar nu heb ik simpelweg gewoon nog te veel werk D:
 

AriChibi

Hydra
Ik moet ook weer naar bed, dus Lat is dood, hij was Dorpsgestoorde
Ook is er een infectie geweest ipv een lunch.

Lat krijgt een nieuwe rol

Morgen is de DL weer om 21:30, maar ik kan wat later reageren aangezien ik 20u pas thuis ben en nog eten moet regelen. Alsnog moet ik er overmorgen weer vroeg uit dus veel later zal de DL niet worden x)
 

DeletedUser23701

Gast
-.-

wel dan, alvast 2 slechtjes en ik gok op Gekko

50% kans dat ik het juist heb, en me'n builgevoel zegt me dat nu eenmaal ook
 

latdekat

Harpij
Je builgevoel x)

Je dacht gisteren ook dat ik necromancer was, heb je enige reden waarom Gekko deze keer?

Verder stem ik opnieuw op Rabbid, ik denk namelijk dat hij door de eerste lunch slecht is geworden.
 

DeletedUser23701

Gast
nope, ik ben totaal de draad kwijt met dit alles
en ik vermoede dat jij of gekko necromancer was.
en ook dat jij de gevaarlijkste zou zijn van de 2 als slechtje/neutraaltje
 

DeletedUser21356

Gast
Lat kan geen Slechtje zijn en ik ben het ook niet. Dit betekent dat er tussen Rabbid, Dasios en Lightpolis 2 slechtjes zitten en eventueel nog een Necromancer, waarbij de kans dat Rabbid Slecht is vrij groot is.
 

DeletedUser27427

Gast
spel stopt pas als de necromancer eruit is.

eerst en vooral, wat doet/is een necromancer.
en als 2de claim ik burger, als we dan aanemen dan dasios en rabbid de necromancer niet zijn aangezien ze net overleden zijn blijven dan enkel nog lat en gekko over.

dus als Dasios en rabbid me'n claim geloven en deze theorie volgen hebben we aan hopelijk 1, misschien 2 nachten voldoende om de necromancer eruit te knallen.

bij deze Lat

juist omdat hij me het gevarlijkst lijkt als necromancer
Ik snap deze redenatie, op de laatste zin na. Rabbid en ik zijn dis geen necromancer. Jij vestigt heel erg de aandacht op het lynchen van de necromancer, dus jij bent denk ik ook geen necromancer. Verder zijn er twee slechtjes.
Als Lightpolis niet liegt, is Lat waarschijnlijk de Necromancer.

Ik snap wel precies niet zo goed waarom de Necromancer een gevaarlijke rol zou zijn. Ik bedoel, als er alleen nog Goedjes over zouden zijn, zou het spel gedaan zijn, want ik neem aan dat de Necromancer geen Neutraaltje is dat in z'n eentje moet winnen (?). Dit betekent dus dat er sowieso nog een Slechtje in zou moeten zitten, wat vooral Rabbid en Dasios verdacht maakt.
Vanwege dit bericht denk ik dat Gekko geen slechtje is, want anders had hij ons er niet zo aan herinnerd dat de wolven gevaarlijker zijn xe de necromancer. Ik deel die mening namelijk. Als er nu een wolf uitgaat, zijn er waarschijnlijk drie goedjes, een wolf en een necromancer. Als er een necromancer uitgaat, zijn er twee goedjes en twee weerwolven. Ik denk nog steeds dat Gekko de necromancer is.
Dit lijkt een erg slechte poging om niet op Dasios te moeten reageren. Je weet dat je waarschijnlijk lynch zal worden, waardoor je maar wat gaat posten om toch maar niet de aandacht op jezelf te leggen.

Je wist ook wel dat Rabbid veruit de beste keus was voor BM, toch stemde je niet op hem. Omdat het toch niets uitmaakt volgens jou. Toch maakt het wél iets uit. En dat weet jij ook wel.

Voor vanavond stem ik dus op Lightpolis.
Hier ben ik het nog steeds mee eens.

-.-

wel dan, alvast 2 slechtjes en ik gok op Gekko

50% kans dat ik het juist heb, en me'n builgevoel zegt me dat nu eenmaal ook
In deze fase van het spel is fifty/fifty niet goed genoeg meer en een buikgevoel al helemaal niet. Ondanks dat de gelynchte en de gelunchte spelers een een nieuwe rol krijgen, mogen we er eigenlijk geen goedje meer uitstemmen. Voor ieder goedje zou dit een onaanvaardbaar risico zijn. Daarom stem ik op Lightpolis.
 
Bovenaan