• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

SPELTOPIC: WvW #220 - The Walking Dead

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dit ziet er niet goed uit, ik heb te weinig tijd om deftig te volgen, maar als ik kan zeggen is Lightpolis de enige manier om hieruit te geraken x)
Zoniet, Ari, fix eens een slechte rol.
 

AriChibi

Hydra
Lightpolis gaat dood aan de lynch :O Hij was Burger :(

Gekko gaat dood aan de lunch, MAAR hij wordt gered door een levensdrankje en behoudt daarom zijn rol!
Rabbid gaat dood aan een doodsdrankje :( hij was Infectiewolf.

Lightpolis en Rabbid krijgen een nieuwe rol
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
No shit, maar ik was de laatste wolf, dus als er nu nog een slechtje inzit, is het Light (dees gaat over het light-wolf deel).

Ik had oprecht geen weet over een medewokf, dus onboard-slecht is dasios troywens zeker niet
 

DeletedUser23701

Gast
toch lijkt het me eerder dat er wel nog een slechtje inzit aangezien er een lunch was zit er dus nog een wolf in ook

en met rabbid die dat tegenspreekt en dasios verdidigd?

dus ja, k'ga me'n wijwater maar eens gebruiken op dasios
 

DeletedUser23701

Gast
jij bent de enige die zegt dat de infectie is mislukt, ookal was er een infectie ipv luch.
bijgevolg ben je dus opnieuw tot leven gekomen als slechtje of is arichibi iets vergeten te melden
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
jij bent de enige die zegt dat de infectie is mislukt, ookal was er een infectie ipv luch.
bijgevolg ben je dus opnieuw tot leven gekomen als slechtje of is arichibi iets vergeten te melden

Ja, maar er was inderdaad ook een infectie en geen lunch. Daarom dat dat er ook staat.
Maar de infectie had geen effect / werkte niet en ik was hem ook kwijt.
Meer weet ik ook niet he.
 

AriChibi

Hydra
He boys gaan jullie nog stemmen. Heb nog geen pc en mn been is aan gort maar Dasios is dood door t water want hij was wolf groetjes.
DL om 22u als ik pijnstillers en een pc heb
 
Bovenaan