• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

SPELTOPIC: WvW #220 - The Walking Dead

DeletedUser27427

Gast
Sorry dat ik niet stemde, real life WvW gaat toch voor :p
Lightpolis is nu in ieder geval ofwel priester, ofwel ketter. Omdat de enige wolven eruit zijn en er niemand is die door een lunch weerwolf is geworden en nog steeds wolf is. Ik vermoed dus dat er enkel nog een necromancer is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

latdekat

Harpij
Sorry dat ik niet stemde, real life WvW gaat toch voor :p
Lightpolis is nu in ieder geval ofwel priester, ofwel ketter. Omdat de enige wolven eruit zijn en er niemand is die door een lunch weerwolf is geworden en nog steeds wolf is. Ik vermoed dus dat er enkel nog een necromancer is.

Je bent doodgegaan aan zijn drankje waardoor het bewezen is dat ie goed is he. Bij ketters doet het drankje namelijk helemaal niets.
 

DeletedUser21356

Gast
Dasios, jij en/of Rabbid kan/kunnen nog altijd terug Wolf zijn geworden?
 

DeletedUser27427

Gast
Je bent doodgegaan aan zijn drankje waardoor het bewezen is dat ie goed is he. Bij ketters doet het drankje namelijk helemaal niets.
Inderdaad.

Dasios, jij en/of Rabbid kan/kunnen nog altijd terug Wolf zijn geworden?
Het is niet onmogelijk. In principe kan dat enkel bij lunchslachtoffers, maar Arichibi kan ons of één van ons wolf hebben gemaakt omdat er anders geen wolven meer zouden zijn. Met dit aantal spelers zou ik er dan vanuit gaan dat maar één van ons wolf is. Aangezien er ook nog een necromancer uit moet en zoals ik al zei in principe enkel lunchslachtoffers wolf kunnen worden, is het best mogelijk dat er geen wolven meer zijn.

Toch moeten we het zekere voor het onzekere nemen. Een wolf is op dit moment gevaarlijker dan een necromancer. Ik neig nu dus naar Rabbid.
 

DeletedUser23701

Gast
necromancer is Gekko aangezien hij als enige nog niet is gestorven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21356

Gast
En ik naar Rabbid of Dasios. :O
Lightpolis, stop met achterlijke dingen doen. :/
 

DeletedUser27427

Gast
Stel de necromancer gaat eruit door de lynch, dan wordt er misschien een goedje geluncht omdat er dan mogelijk nog een wolf in zit. Dat goedje krijgt dan geen nieuwe rol, omdat de necromancer eruit is. We zijn dan nog met één wolf en twee goedjes. Dan moeten we per sé de juiste persoon lynchen om nog te kunnen winnen.

Stel dat er één wolf is en we die lynchen, dan krijgt die vermoedelijk een nieuwe rol. Gezien de balans zou die rol best weer wolf kunnen zijn. Het is dus de vraag hoeveel we daaraan hebben. De rollen worden echter wel uit een eindige pot getrokken. Dat betekent dat er altijd een kans is dat ze op zijn en de wolf definitief dood is. We zouden dan net zolang wolven moeten lynchen totdat de pot leeg is. De pot kan echter ook net leeg zijn bij een gelunchte speler in plaats van bij de wolf. In dat geval zouden we nog twee goedjes, een necromancer en een wolf hebben, of drie goedjes en een wolf.
 

DeletedUser21356

Gast
En de toegevoegde waarde van al die veronderstellingen is?

Ik vraag me trouwens af waarom de Necromancer dat niet gewoon claimt, aangezien hij toch niets te verliezen heeft. Uit de beschrijving van de rol maak ik in ieder geval op dat hij gewoon een Goedje is en geen Neutrale rol. (Ja, de Necromancer sterft dan wel, maar ik bedoel dat het dan gewoon nog Wolven uit het spel halen is, wat niet moeilijk is, aangezien alleen Rabbid en/of Dasios dit kunnen zijn.)
 

latdekat

Harpij
Negatief. Ik ben nu weg. Lat ofzo.

Rabbid ofzo

En de toegevoegde waarde van al die veronderstellingen is?

Ik vraag me trouwens af waarom de Necromancer dat niet gewoon claimt, aangezien hij toch niets te verliezen heeft. Uit de beschrijving van de rol maak ik in ieder geval op dat hij gewoon een Goedje is en geen Neutrale rol. (Ja, de Necromancer sterft dan wel, maar ik bedoel dat het dan gewoon nog Wolven uit het spel halen is, wat niet moeilijk is, aangezien alleen Rabbid en/of Dasios dit kunnen zijn.)

Een neutrale necromancer lijkt me erg sterk inderdaad, aangezien goedjes en slechtjes maar blijven respawnen tot ie dood is. De enige optie waarin hij neutraal zou kunnen zijn, is bijvoorbeeld dat wanneer het limiet aantal rollen wordt bereikt hij automatisch wint.
 

DeletedUser23701

Gast
wow die random stem op lat was pas echt ongegrond Rabbid als het nog telt natuurlijk, (DL vergeten)
 

AriChibi

Hydra
Ja rabbid is dood. Hij was necromancer. Vanaf nu loopt het potje dus normaal :O

Maar iedereen is goed :O

Dus iedereen wint (behalve Rabbid :()

Ik kan nu niet bij mijn excel sheet, maar er waren 20 mogelijke rollen (inclusief de beginrollen) en er zijn er ook een hoop verbrast.

Morgen heb ik hopelijk een korte vergadering en dan zal ik een duidelijkere versie van dit posten, maar nu nog even niet :p
 
Bovenaan