• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Spelupdate 2.128

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Update naar spelversie 2.128


Beste spelers,

Op dinsdag 27 december 2016 zullen we de laatste update van dit jaar: spelversie 2.128, installeren op onze werelden. De update kan ervoor zorgen dat de werelden en/of hoofdpagina voor korte tijd onbereikbaar zijn.

Hieronder vind je een uitgebreide lijst van alle veranderingen die deze versie zal meebrengen.

Omschrijving

We hebben verbeteringen aan het wereldwonder donatiescherm voor je en daarnaast de anti-bot invoer (captcha) geüpdatet naar een duidelijkere variant. Ook hebben we een automatische rapport toegevoegd die alliantieleiding alarmeert wanneer een alliantielid met steden op een wereldwonder eiland in vakantiemodus gaat.

Veranderingen en verbeteringen

  • Alliantieleiding krijgt vanaf nu een rapport wanneer een alliantielid met steden op een wereldwonder eiland de vakantiemodus activeert:
    • Het rapport weergeeft een lijst met alle steden die kwetsbaar zijn.
    • Dit geldt alleen voor werelden waar deze wijziging op geactiveerd is.

      vm_report.png

  • Verbeteringen aan het wereldwonder donatiescherm:
    • Het donatieoverzicht kan nu ook worden geopend vanuit het wereldwonder tabblad in de ranglijst.
    • Wanneer je het overzicht opent vanaf het specifiek wereldwonder wordt nu specifiek de statistieken van dat wereldwonder weergeven.

  • De oprichter van een alliantie kan nu direct donaties aan een wereld wonder doen. Hier hoeft hier geen 72 uur meer op gewacht te worden.
    • Dit geldt alleen voor de speler die daadwerkelijk de alliantie heeft opgericht. Dus niet voor spelers die vervolgens meteen de oprichtersrechten krijgen toegewezen.

  • Het anti-bot (captcha) systeem is geüpdatet naar reCAPTCHA v2 van Google. Dit systeem is een stuk gebruiksvriendelijker.

    recaptcha.png
Opgeloste problemen

  • Troepeninformatie werd niet altijd goed weergeven in overnamerapporten.
  • Verschillende andere kleine fouten opgelost.
gpcl-line.png

We hopen dat jullie deze verbeteringen kunnen waarderen.
Zoals altijd kijken we uit naar jullie feedback in dit feedbacktopic.

Verder nog veel plezier met het spelen van Grepolis!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
Fijne laatste update van het jaar, toch?
 

svenboy9

Winnaar Adventskalender 2020
De oprichter van een alliantie kan nu direct donaties aan een wereld wonder doen. Hier hoeft hier geen 72 uur meer op gewacht te worden.
  • Dit geldt alleen voor de speler die daadwerkelijk de alliantie heeft opgericht. Dus niet voor spelers die vervolgens meteen de oprichtersrechten krijgen toegewezen.

Waarom precies wordt dit toegevoegd, ik zie het nut geloof ik niet helemaal
smiley_emoticons_panik4.gif

Is dat zodat iemand die zijn eigen ally opricht, meteen in zijn/haar eigen WW kan storten?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
De oprichter van een alliantie kan nu direct donaties aan een wereld wonder doen. Hier hoeft hier geen 72 uur meer op gewacht te worden.
  • Dit geldt alleen voor de speler die daadwerkelijk de alliantie heeft opgericht. Dus niet voor spelers die vervolgens meteen de oprichtersrechten krijgen toegewezen.

Waarom precies wordt dit toegevoegd, ik zie het nut geloof ik niet helemaal
smiley_emoticons_panik4.gif

Is dat zodat iemand die zijn eigen ally opricht, meteen in zijn/haar eigen WW kan storten?
Ja, precies. Uitzonderlijk geval natuurlijk, maar zou stom zijn als je dan niet meteen kunt storten natuurlijk.
 
Het rapport voor alliantieleiding wanneer een speler op het wereldwondereiland in vakantiemodus is een (noodzakelijke) toevoeging. Ik kan me inbeelden dat er anders veel gevloekt zou worden :).
 
Bovenaan