• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.140

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Update naar spelversie 2.140


Beste spelers,

Op dinsdag 13 juni 2017 zullen we spelversie 2.140 installeren op onze werelden. De update kan ervoor zorgen dat de werelden en/of hoofdpagina voor korte tijd onbereikbaar zijn.

Hieronder vind je een uitgebreide lijst van alle veranderingen die deze versie zal meebrengen.

Omschrijving

In deze update hebben we weer wat technische verbeteringen gedaan en een aantal bugs opgelost.

Opgeloste problemen

  • De annuleerknop en timer in het bevelen dropdown venster werden met vertraging weergeven, dit is nu opgelost.
  • Er werd niet om een bevestiging gevraagd wanneer je jouw accountverwijdering wilde afbreken.
  • Soms werd er NaN weergeven in invulvelden van eenheden wanneer je de naar boven en beneden knop indrukte in lege velden.
  • Voortgang van opdrachten werden soms al met 100% gemarkeerd terwijl er nog enkele seconden te gaan was.

gpcl-line.png


We hopen dat jullie deze verbeteringen kunnen waarderen.
Zoals altijd kijken we uit naar jullie feedback in dit feedbacktopic.

Verder nog veel plezier met het spelen van Grepolis!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
Klein, maar toch weer fijn.
 

DeletedUser13265

Gast
ik weet niet wie met het idee was gekomen van de Bevestigingsdialogen
maar het is erg leuk
al moet ik wel toegeven dat ik nu al voorzie dat ik mij op sommige dagen nog aan dat stemmetje ga storen
maar gelukkig is deze voor die dagen gewoon tijdelijk uit te zetten

echt heel mooi bedacht
een update wat het spel wat moderner maakte zonder dat het wereld of strategie afhankelijk is
mijn complimenten voor het bedenken en ontwikkelen ervan
 

DeletedUser27946

Gast
Volgens mij is dat stemmetje van modscripts, de update hierboven is ook nog niet geactiveerd
 

DeletedUser10470

Gast
Exact, dat stemmetje zit in Modscripts. Je kan deze (indien je wenst) uitschakelen via het instellingenicoontje linksonder door vervolgens op de knoppen te klikken met de geluiden.
 
Bovenaan