• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.162

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Update naar spelversie 2.162


Beste spelers,

Op dinsdag 1 mei 2018 zullen we spelversie 2.162 installeren op onze werelden. De update kan ervoor zorgen dat de werelden en/of hoofdpagina voor korte tijd onbereikbaar zijn.

Hieronder vind je een uitgebreide lijst van alle veranderingen die deze versie zal meebrengen.

Omschrijving

We hebben animaties toegevoegd aan het uitspreken van spreuken en natuurlijk weer een aantal problemen opgelost.

Nieuwe spelonderdelen en verbeteringen

  • Bij adviseurs wordt nu ook het tijdstip aangegeven wanneer hun diensten eindigen.
    Adviors.png


  • In het bevestigingsscherm voor het wijzigen van god wordt nu ook weergeven welke mythische eenheden je zult verliezen bij deze keuze.
    Confirm%20new%20god.png


  • Sorteeroptie toegevoegd aan de raad van helden. Helden kunnen nu gesorteerd op naam, type, leven en stad waar ze aan toegewezen zijn.
    Council%20of%20Heroes.png


  • Een nieuwe held is klaargezet in het spel - Ajax.
    • Hij is een exclusieve held die je kunt bemachtigen bij het volgende ingame event.
    • Effecten: Hoplieten krijgen 16.5% (+1.5% per level) verhoogde offensieve en defensieve waarden wanneer ze vechten aan de zijde van Ajax.
    • Kosten: 35 oorlogsmunten (na exclusieve status)
gpcl-line.png

We hopen dat jullie deze verbeteringen kunnen waarderen.
Zoals altijd kijken we uit naar jullie feedback in dit feedbacktopic.

Verder nog veel plezier met het spelen van Grepolis!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
Weer wat leuke kleine toevoegingen!
 

DeletedUser26889

Gast
dus.. weer een nieuwe held voor een nieuw event. die start zeker tijdens het begin van de nieuwe wereld, was ook wel te verwachten, maar begint zo langzamerhand toch vervelend te worden moet ik zeggen.

verder.. had van die Ajax wel wat andere krachten verwacht en die mag naar mijn weten ook wel duurder als je 't mij vraagt. Nog even en de helden kosten niks meer in dit spelletje, maar ach.. ze moeten toch iets doen om het aantrekkelijk te maken.

verder zijn de aanpassingen toppie
smiley_emoticons_afraid.gif
 
Bovenaan