• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.17 & 2.18

DeletedUser

Gast
AW: Spelupdate 2.17 & 2.18

Het versturen van grondstoffen naar wereldwonderen voor niet-premiumgebruikers verbeterd.

Voor iedereen dus, neem ik aan? :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Spelupdate 2.17 & 2.18

"Soms konden wereldwonderen sneller dan mogelijk gebouwd worden."

Zou het mogelijk zijn hier meer informatie over te geven en de concrete gevallen van op zeta te vermelden?

Niet om lastig te doen, gewoon uit curiositeit. Denk dat Zeta er mss wel wat anders had kunnen uitzien...
 

DeletedUser

Gast
AW: Spelupdate 2.17 & 2.18

Ik mis nog steeds de awards die je krijgt als je een wereldwonder voltooid hebt.
Op Delta heeft onze alliantie er nog 4 tegoed. Alleen nummer 5, de hangende tuinen hebben we ontvangen.
Er werd gezegd dat we de awards zouden krijgen zodra de volgende update zou plaatsvinden.
Ik neem aan dat die dus nog toegevoegd zal worden?


Op Epsilon heb ik die awards ook nog helemaal niet gezien....
 

DeletedUser

Gast
AW: Spelupdate 2.17 & 2.18

"Soms konden wereldwonderen sneller dan mogelijk gebouwd worden."

Zou het mogelijk zijn hier meer informatie over te geven en de concrete gevallen van op zeta te vermelden?

Niet om lastig te doen, gewoon uit curiositeit. Denk dat Zeta er mss wel wat anders had kunnen uitzien...

Ik had nog steeds graag een antwoord gehad op mijn vraag.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Spelupdate 2.17 & 2.18

Ben eigenlijk wel benieuwd wanneer de verdere info over de heldenwerelden komt...
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Spelupdate 2.17 & 2.18

Wow 70 bugfixes:O, wist niet dat een spelletje er zoveel kon hebben
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Spelupdate 2.17 & 2.18

je wilt niet weten hoeveel ze er uit de heldenwereld halen.. :)
Goede update, na wennen gaat het goed
 
Bovenaan