• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Spelupdate 2.186

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Update naar spelversie 2.186


Beste spelers,

Op dinsdag 16 april 2019 zullen we spelversie 2.186 installeren op onze werelden. De update kan ervoor zorgen dat de werelden en/of hoofdpagina voor korte tijd onbereikbaar zijn.

Hieronder vind je een uitgebreide lijst van alle veranderingen die deze versie zal meebrengen.

Omschrijving

Deze update staat in het teken van helden. Kijk maar verder.

Nieuwe spelonderdelen en verbeteringen

  • We hebben een aantal exclusieve helden vrijgeschakeld zodat je deze via de normale weg kan rekruteren, te weten:
    • Ajax
    • Alexandrios
    • Eurybea
    • Perseus
Opgeloste problemen

  • Helden werden niet alfabetisch gesorteerd in de simulator. Dit is nu opgelost.
gpcl-line.png

We hopen dat jullie deze verbeteringen kunnen waarderen.
Zoals altijd kijken we uit naar jullie feedback in dit feedbacktopic.

Verder nog veel plezier met het spelen van Grepolis!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

footer.png
Eindelijk zijn die helden niet meer exclusief!
 

DeletedUser26104

Gast
Hoe komt het dat de spelers die de iPad gebruiken voor dit spel, niets meer kunnen doen, maar ook echt helemaal niets.?
Ik speel de browserversie op de iPad, kan zelfs nog niet eens op de nieuwe wereld beginnen, want ik kan de vensters wel aanklikken, maar het gaat niet verder.
Het is nu al meer dan een week geleden dat ik dit probleem gemeld heb, jullie hebben het doorgestuurd naar innogames zelf en verder hoor ik niks meer.

Een zeer teleurgestelde grepolisspeler.
 
Bovenaan